Hotel Neorion

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Super hotel

Edwin groot
3-12-2015

Vlakbij centrum, prima hotel, doen echt alles voor je, krijgt ook hapjes en koffie etc tussendoor , terwijl dat niet wordt vermeld, super hamman en zwembad, voortreffelijke service werden gratis opgehaald van AirPort

Superhotel. Voelt als een 2e huis.

G.Jacobs
27-2-2012

Geweldig hotel. Personeel doet echt zijn best om je helemaal het vakantiegevoel te geven.

Kamers zijn brandschoon. S' morgens een zeer uitgebreid ontbijt tot 11.00. Vanaf 14.00 tot 19.00 u is er mogelijkheid om kleine hapjes en soep met brood te nemen tot aan het diner. Dit is gratis. Er zijn een prima zwembad, een sauna en enkele stoombaden, waar je gratis van gebruik kunt maken. Ontvangst met een drank naar keuze. Afscheid met een mooi geschenk. Al het aanwezige personeel stond klaar om afscheid te nemen. Tijdens het verblijf kon men constant voor informatie terecht. Niets was hen teveel. en echte aanrader.

Perfecte locatie in Sultanahmet

Ernst-Jan Poel
8-9-2011

Splinternieuw Hotel met meer dan perfecte service van staf tot bediening! Het ontvangst met een heerlijk drankje. Heerlijke bedden, een badkamer met stort douche, Balkon,Airco, safe, minibar met gratis water, de drankjes in de bar hebben een normaal tarief. In het hotel heb je een heerlijk zwembad met jacuzzi, sauna en weer een heerlijke stortdouche met zij jets en een Hamman. Elke avond kun je op het dakterras genieten van de ondergaande zon middels een glas huiswijn van het hotel. Wat een geweldig uitzicht! Topkapi, de cruise schepen, Bosporis enz.. Wifi in het hele hotel en er staan 2 laptops klaar om gebruik van te maken. Bagage service tot kluis als je uit wilt checken en nog een dag wilt verblijven in de stad. Een dame helpt je bij het uitzoeken van de vele leuke tripjes in de stad. Het hotel ligt op 200m van de tram, 700m van de boten en middenin Sultanamet.

We hebben een aantal aanbieders voor Neorion voor je op een rij gezet:

Mooi hotel met perfecte service

Marco
18-7-2011

Nieuw luxe hotel in de Sirkeci groep. Mooi hotel met mooie nieuwe kamers. Op onze verdieping waren kamer 501-507 ruimer dan 508-510, dus wellicht om vragen bij reservering.

De service in het hotel was excellent. Het personeel spreekt goed Engels en helpt je met alles waar je om vraagt, service erg goed! Ontbijt is verder lekker en er staat 's middags ook nog een klein hapje klaar. Er schijnt nog een dakterras in aanbouw te zijn, maar in de tussentijd is een reservering op het dakterras van Imbat restaurant op zuster-hotel Orient Express erg aan te raden!

Het hotel ligt verder op een paar honderd meter van Sultanahmet en vlakbij de tram. Verder ook bergen betaalbare restaurantjes en winkeltjes in de buurt.

We hebben een aantal aanbieders voor Neorion voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neorion in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neorion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Neorion scoort een 9.71 uit 10 op basis van 4 reviews.