Hotel My Dora Hotel

1 review over Hotel My Dora Hotel in het Nederlands

Heerlijk Istanbul

miranda
25-10-2012

My Dora ligt aan de Aziatische kant van Istanbul, wat een ideale uitgangspunt is voor uitstapjes naar de stad.

Het is minder toeristische dan het europese gedeelte en de ferrys liggen op loopafstand van het hotel wat zon uitstapje heel leuk maakt.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Wij hadden de suite (andere kamers zijn er wetg klein) en qua prijs scheelde dat niet zo veel. Het was een heerlijke kamer, ieder dag werd er schoongemaakt, schoe handdoeken etc.

Ontbijt was niet heel bijz en iedere dag het zelfde. Niet slecht,maar je veracht gewoo wat meer verse producten.

Engels spreken ze weinig tot slecht, maar dat het belet het personeel niet om je zo goed mogelijk te helpen.

Daarbij heeft het hotel een dakterras waar je nog heerlijk kan vertoeven in de avonduren....

Ik kom zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel My Dora Hotel in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel My Dora Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel My Dora Hotel scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.