Hotel Monopol

HotelWeer vandaag30°23°
3,5

Onvoldoende

4 reviews over Hotel Monopol in het Nederlands

Ga hier niet in de zomer naartoe

Jessy
9-12-2008

Hotel heeft een goede ligging t.o.v. restaurantjes en winkelgedeelte in Taksim. Echter, kamers werden onvoldoende schoon gemaakt en de airco werkt minimaal. In de zomer is het niet te doen.

Ontbijt eenvoudig. Je betaalt natuurlijk ook maar een minimale prijs.

matig tot slecht hotel

Pauline de Rouw
9-11-2008

Als je last van je rug hebt, boek dan zeker NIEt dit hotel. Je slaapt er op een plank! Kamers en badkamer waren matig. Echt vies kan ik niet zeggen, zoals de andere beoordelingen, maar ook niet fris. Ontbijt was voldoende. Turks gericht. Het hotel ligt in een drukke uitgaansbuurt, wat lastig is als je met de ramen open slaapt. Dit moet wel, want de airco werkt niet. TV alleen turkse zenders. CNN stoorde steeds. Deze wordt gelijk aangezet als je op de kamer komt!! To.v. de bezienswanaardigheden lag dit hotel ideaal, maar we ga er zeker niet meer naar toe. De hotelbar kon 's avonds niets schenken. Vroeg een likeur, maar kreeg aangelengde limonade onder het mon "beter dan wat wij hebben in nederland". bestel er ook geen taxi naar het vliegveld, want onder noemer "hoteltaxi" wordt een vriend gebeld, waaraan je bijna het dubbele van een gele taxi betaalt. Moet je wéér onderhandelen! Kortom: Niet doen dit hotel!

nooit nooit nooit meer. Niet doen

hetty glenz
7-11-2008

Het hotel vas te vies voor woorden. Wij moesten een nacht langer blijven van onze reisagent en werden erheen gebracht. Je mond valt open van verbazing. Schimmels, van de gordijnen (wat er van over was) kon je soep koken, kakkerlakken, losse stopkontakten, vuile vloerbedekking, kraan los op wasbak enz. enz. Ik kon nog wel 10 min. doorgaan. Nooit doen.

Dit nooit meer

Rene
    30-10-2008

Onvriendelijk personeel, heeel veeel schimmel en andere vreemde opgedroogde substanties in de badkamers, gehorig, loshangende trapleuningen, kakkerlakken, zeer beperkt en matig ontbijt.

Alleen de ligging is een pluspunt

Kan maar één ding zeggen: NIET DOEN

We hebben een aantal aanbieders voor Monopol voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monopol in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monopol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Monopol scoort een 3.5 uit 10 op basis van 4 reviews.