Kleine hotelsWeer vandaag29°18°

5 reviews over Hotel Misafir Suites in het Nederlands

Geweldige suites in hartje Istanbul

Francie
19-3-2010

Wij hebben in maart 2010 twee nachten in Misafir Suites Hotel geslapen. Een geweldig ruime suite op een superlocatie. Je zit midden in het bruisende Beyoglu met alles (bars, terrasjes, restaurants, winkels) binnen handbereik. De suites zijn luxe en stijlvol ingericht. Een heerlijk bed, ruime loungebank, flatscreen TV, DVD speler, etc. Perfecte wifi-ontvangst. Verder een heerlijke badkamer met een zeer ruim bad. Als we nog eens teruggaan naar Istanbul zullen we zeker hier verblijven.

Gereisd Met partner in Fri Mar 19 2010 16:41:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Ruime suites

Eduard
20-6-2008

Helaas was de NL eigenaar niet aanwezig. Eerste nacht geen oog dichtgedaan ivm het enorme feest in disco op begane grond, we trilden zowat uit bed tot 3 u s nachts en dat voor Euro 200.- per nacht. Niks geen compensatie. Kamers enorm groot, dat was heerlijk die ruimte. Kamers hip/modern maar wel al iets afgeleefd. Ontbijt was ok (beetje weinig keus), had iets uitgebreider gemogen maar heerlijk relaxed s morgens op je kamer (er is geen ontbijtzaal en alleen suites en een kleine receptie verder niets). Ligging wel erg goed, als je van die drukte houdt. S nachts loop ik er niet met plezier rond maar hotel was overdag wel goed gelegen. Verder veel leuke eettentjes op loopafstand. Istanbul is divers en aantrekkelijk met veel cultuur! Hoewel het geen slecht hote is zou ik voor dat bedrag een volgende keer wel naar een ander hotel gaan.

Gereisd Met vrienden in juni 2008
2007

Misafir heeft bijna alles wat je van een luxe hotel mag in

Ger
18-4-2007

Misafir heeft bijna alles wat je van een luxe hotel mag verwachten. Centraal gelegen in het wijk Beyoglu en op loop afstand van vele atracties.Prachtige grote suites met ontbijt naar wens op het tijdstip dat je wenst.De Nederlandse eigenaar is niets te veel om het naar je zin te maken.Een prachtige plek waar je een stadstrip kunt beleven. Een aanrader.

Gereisd Anders in Wed Apr 18 2007 20:12:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

Nooit eerder heb ik zulke ruime en luxe hotelkamers / Het

Francois
24-12-2006

Nooit eerder heb ik zulke ruime en luxe hotelkamers / suites gezien. Het hotel ligt supercentraal, alle bezienswaardigheden in de stad zijn goed te belopen. Echt een steenworp van de grote winkelstraat Istiklal Caddesi. Als je betaalbaar in luxe wilt genieten van deze schitterende stad, moet je hier zijn!! Pluspunt: de eigenaar is Nederlands en erg behulpzaam!

Gereisd Anders in december 2006

Misafir is een prachtig hotel midden in het bruisende heb

Nils
15-11-2006

Misafir is een prachtig hotel midden in het bruisende Istanbul. Zelden heb ik zo genoten van een prachtige grote suite. Lekker modern ingericht en een SuperService! Heerlijk ontbijt! Ze hebben een enorme DVD collectie waarmee je je kan vermaken EN gratis internet. Nederlandse eigenaar die je heel veel kan vertellen over waar je moet zijn in Istanbul.

Gereisd Anders in Wed Nov 15 2006 11:42:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadJacuzzi, Zwembad

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Misafir Suites in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Misafir Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.