Hotel Martinenz

Hotel Martinenz

We hebben een aantal aanbieders voor Martinenz voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Martinenz in het Nederlands

Goed hotel voor een goede prijs

houtzager_1
29-7-2013

Lekker ontbijt, uitstekende locatie (tegenover Laleli moskee, vlak bij bazaar en OV haltes) en gratis wifi.

Ietwat achterstallig onderhoud maar verder schoon en attent personeel.

Leuk hotel in het centrum

keesverhoeven
15-8-2012

Leuke en mooi gelegen accommodatie, enig nadeel vanaf de straat naar binnen is niet klant vriendelijk (hoogte verschil overwinnen met trappen). De omgeving en uitzicht zijn erg mooi vanaf de eetzaal kijk je over het water en centrum. Gelegen in een winkelstraat. De kamers zijn schoon. Het hotel is niet kindvriendelijk. Het eten is voldoende.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Martinenz in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Martinenz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Martinenz scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.