Lekker centraal, goede service

Review geschreven door Saskia

Lekker centraal, goede service

Saskia
4-11-2012

Wij verbleven in dit hotel tijdens onze citytrip Istanbul. Het was de kleinste hotelkamer waar we ooit geslapen hebben maar dat is ook alles wat je er doet, slapen en douchen. Het ontbijt was prima, zeer uitgebreid en 's morgens was het heerlijk ontwaken op het dakterras in de ochtendzon (met zicht op het water). Het personeel is heel vriendelijk en doet er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Op 10 minuten lopen ligt de Blauwe Moskee en het hippodroom en de ook zeer mooie Süleymaniye Moskee is maar een kwartiertje wandelen. Op ca. 2 minuten lopen ligt een tramstation. Van hieruit ben je maar een paar haltes verwijderd van de Galatabrug en andere bezienswaardigheden. Als je 's avonds laat aankomt is het restaurant tegenover het hotel (Aker) een prima plek om nog even wat te gaan eten.