Hotel Kupeli

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag24°19°
Hotel Kupeli

6 reviews over Hotel Kupeli in het Nederlands

hotel waar je goed kunt zijn.

Barbara, 15-3-2013

de ligging is erg centraal en dicht bij de bezienswaardigheden.

ze zijn er klant vriendelijk.

en het ontbijt is erg lekker en uit gebreid.

kamers zijn goed en schoon.

Uiterst vriendelijk hotel.

Erik, 18-11-2012

Het personeel van Hotel Kupeli munt uit in vriendelijkheid. Koffie en thee worden gratis geserveerd. De kamer was uiterst klein maar schoon en netjes. Het ontbijt is uitgebreid en de koffie (van een koffiebrander uit Utrecht) is prima. Met mooi weer is het heerlijk ontbijten op het dakterrasje.

Lekker centraal, goede service

Saskia , 4-11-2012

Wij verbleven in dit hotel tijdens onze citytrip Istanbul. Het was de kleinste hotelkamer waar we ooit geslapen hebben maar dat is ook alles wat je er doet, slapen en douchen. Het ontbijt was prima, zeer uitgebreid en 's morgens was het heerlijk ontwaken op het dakterras in de ochtendzon (met zicht op het water). Het personeel is heel vriendelijk en doet er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Op 10 minuten lopen ligt de Blauwe Moskee en het hippodroom en de ook zeer mooie Süleymaniye Moskee is maar een kwartiertje wandelen. Op ca. 2 minuten lopen ligt een tramstation. Van hieruit ben je maar een paar haltes verwijderd van de Galatabrug en andere bezienswaardigheden. Als je 's avonds laat aankomt is het restaurant tegenover het hotel (Aker) een prima plek om nog even wat te gaan eten.

keurig hotel

m huijbens, 12-7-2012

net en schoon hotel , zeer behulpzaam en vriendelijk personeel,

het ligt op loopafstand vd blauwe moskee en de grote bazaar,

ook een goed ontbijt .

koffie thee waren vaak gratis leuk gebaar

Zeer vriendelijk personeel. Erg schoon. Onze kamer was wel wat kleiner dan de foto's lieten blijken, maar verder was alles prima in orde. Het ontbijt is ook prima, en voor ons was een speeltuin in het park vrijwel naast het hotel ideaal ivm onze dochter van 2.

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Super

Vivian Eijkens, 18-5-2011

Alle hoogtepunten op loopafstand. Enthousiast, vriendelijk en behulpzaam personeel.

We hebben een aantal aanbieders voor Kupeli voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kupeli in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kupeli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kupeli scoort een 8 uit 10 op basis van 6 reviews.