Hotel Klassis Resort

8,5

1 review over Hotel Klassis Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

2006

Dit hotel wordt door Fontana reizen aangeboden in comb. met een kuur. Het is prima, ook zeker een aanrader voor mensen die alleen reizen. Bereikbaarheid is niet perfect, maar met de shuttle van het hotel vv luchthaven is het prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klassis Resort in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klassis Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Klassis Resort scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.