Hotel Klas

8Fantastisch

• Sauna

37 reviews over Hotel Klas

• 7Martine29-12-2016

Prima hotel voor een paar dagen geweldig Istanbul.

Hotel ligt centraal om van een paar dagen geweldig Istanbul te kunnen genieten. Vriendelijk en behulpzaam personeel, kamers zijn in orde (wel erg gehorig) hotel zelf prima. Ontbijt is ook oké. Omliggende restaurantjes kan je ook prima eten voor echt weinig geld.

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

• 4Sam Hassen28-06-2016

Niet aan te raden

Wij kregen eerst een super kleine kamer, met een slechte uitzicht (binnenkant). Wij zijn toen bij de receptie geweest en mochten na drie dagen verhuizen naar een grotere kamer aan de straatkant. Hier werden wij elke nacht rond drie uur wakker gemaakt door Celine Dion - My heart will go on en sliepen wij op matrassen waar je de veren van kon voelen. Er licht overal tapijt en oogt niet erg hygiënisch. Het restaurant in onder de grond en heeft dus geen ramen. Het is hier dus net als in de rest van het hotel donker. Er was een buffet, maar er was niet heel erg veel keus en het brood was niet altijd vers. We waren alleen tevreden over de ligging en de grootte van de tweede kamer, maar we raden dit hotel niet aan.

Gereisd met partner in december 2014

• 6H. daselaar29-09-2015

Redelijk

Van te voren weten welke kamer je krijgt! Eerste kamer was zo klein dat over je partner heen moet stappen om uit bed te komen, kon ook de koffers moeilijk kwijt. De andere kamer die wij kregen was wel in orde, alleen zeer slecht geslapen vanwege het lawaai dat uit het restaurant beneden kwam. De muziek ging ca. 00.10 uur uit maar het geroezemoes en geschreeuw beneden hield pas tegen 03.00 uur op. Een deel van de hotelgasten heeft van bovenstaande weinig meegekregen omdat hun kamers niet boven het restaurant en aan de straat lagen. De deur die toegang had tot het zwembad zat op slot.

Gereisd met partner in september 2015

• 7berthuizing28-04-2015

Vier sterren voor de locatie

Hotel Klas ligt in het stadsdeel Laleli, vlakbij de belangrijkste toeristische bezienswaardigheden en bij openbaar vervoer. Tram T1 brengt je echter vlot vanaf halte Laleli - Universite via 3 haltes naar Sultanahmet (Hagia Sophia, Blauwe moskee). Metro M2 vanaf station Veznelicer gaat idem snel naar de overkant van de Gouden Hoorn (Taksim). Kamer (atriumzijde, dus geen straatlawaai) was acceptabel. Voldoende groot, goede bedden, schoon, maar tv, minibar en safe werkten niet. Doorgegeven aan receptie maar niets aan gedaan. Badkamer is klein maar netjes. Ontbijtbuffet is prima geregeld in hotel Klas. Lekker Turks ontbijt. Samenvattend waarderen wij Klas vooral om de zeer gunstige locatie, vriendelijke service en redelijke kamer. Jammer dat enkele zaken niet werkten, toch aan te bevelen.

Gereisd met vrienden in april 2015

• 6Gerbrand10-06-2014

Volgende keer toch wat anders .....

Voor een 4 sterren hotel toch écht onder de maat. De bedden zijn ronduit slecht, her en der voel je de veren erdoor heen en bovendien zijn ze smal en zeker niet te lang. Wij hadden een kamer aan de voorzijde dus dat betekent een korte nacht. De herrie gaat door tot een uur of 2 en begint 's morgens al weer vroeg met bijvoorbeeld reutelende bussen die toeristen ophalen voor een dagtour. Wanneer je een zwembad belooft, moet je die service ook leveren. En zo niet, vermeldt dit dan op je website. Het zwembad werd verbouwd dus meer dan een lege betonnen bak op een overigens zeer troosteloos dak hebben we niet kunnen ontdekken. En tot slot, natuurlijk, 'couleur locale', wij vonden het ontbijt echter aan de magere kant, wel veel op het buffet, echter ook veel van hetzelfde.

Gereisd met partner in juni 2014

• 7Orchidee21008-12-2013

Redelijk goed hotel voor een stedentrip

Ik ben 9 dagen samen met mijn vriend geweest. Mooi hotel, nette maar kleine kamer, geen balkon en uitzicht op de kamers tegenover ons. Dat was wel jammer.
    De douche was heerlijk!, goede service, kamers werden dagelijks schoongemaakt, ontbijt niet heel uitgebreid. Verder was het erg gehorig in de kamers. Wij hadden toevallig een groep asociale Nederlandse studenten tegenover ons en moesten na 2 dagen verhuizen naar een andere kamer omdat ze erg veel lawaai maakten tot midden in de nacht en ook rookten ze in de kamers terwijl het niet was toegestaan. De geur van de rook kwam tot in onze kamer en wij roken zelf niet dus dit was vreselijk! Verder is het hotel wel prima voor een stedentrip want je bent toch vaak weg.

Gereisd met partner in november 2013

• 8mevrouw kleinleugenmors16-10-2013

prima service vreemde kamers

een prima hotel maar vooral het zwembad en de service de kamer was vreemd klein en geen raam naar buiten maar naar een soort schacht geeft een benauwd gevoel.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9hennie jansen19-09-2013

zeer sympathiek personeel

Het hotel ligt een dikke honderd meter van een tramlijn, die je verbindt met alle hoogtepunten van Istanbul. Als er iets niet in orde is, ga dan naar de receptie. Ze zullen zeker proberen je probleem op te lossen

Gereisd met vrienden in september 2013

• 10Bram Thenu08-07-2013

Fantastische plek . . . . . . .

Je hoeft maar te klikken en ze staan klaar voor je, de receptie, de Picollo, Lounge Bar, Dak terras, ontbijt zaal, de kamers en de restaurant medewerkers een en al top . . . . . . . . meer kan niet niet zeggen.

Gereisd in juli 2013

• 7N.Dompeling19-05-2013

erg klein

Wij boekten een standaard kamer. Deze was erg klein. Bed stond met één kant tegen de muur. Weinig loopruimte en geen ruimte om koffer weg te zetten.

Gereisd met vrienden in april 2013

Hotel Klas info