Hotel Kaya

3 reviews over Hotel Kaya in het Nederlands

Vreselijk !

Peter & Marie
25-3-2009

We zijn hier samen met mijn famillie geweest, nou het was een ramp !

-Ligging heel ver van het centrum af (slech vervoer)

- het eten was echt DRAMATISCH niet normaal, mijn vrouw is er ook ziek geworden.

- wel zeer kindervriendelijk

2008

Uit het centrum, wel ,wel tram voor de deur Maar o, wat is

j.van den Top
16-3-2008

Uit het centrum, wel ,wel tram voor de deur Maar o, wat is de warm watervoorziening weer matig

kebab prachtig, douche veel water, mustafa heel vriendelijk , baas goed man had maar 3 tenen groetjes hotel kaya

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaya in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.