Appartement Istanbul!place

Met oudere kinderen

Meer dan geweldige plek!

Manon
15-7-2012

We verbleven in april van dit jaar (2012) met onze 3 volwassen kinderen een aantal dagen in aslan!place, vlakbij de Galata-toren. De locatie was prachtig, het appartement geweldig. Mooi en smaakvol ingericht, uitstekend verzorgd, zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Vooral super was de zeer compleet ingerichte keuken. Met een supermarkt op loopafstand en de vismarkt bij de Galata-brug op 10 minuten lopen, hebben we weinig restaurants van binnen gezien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Istanbul!place in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Istanbul!place zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.