Hotel Holiday Inn Sisli

Hotel Holiday Inn Sisli

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Sisli voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Holiday Inn Sisli in het Nederlands

Zakelijk

Geweldig Hotel met mooie kamers!

Pat en San
24-8-2010

Ik heb een kamer op de 7de etage (executive floor) gehad. De kamers zien er zeer goed uit en zijn voorzien van o.a. gratis wireless internet. (snelheid is ook best aardig)

Er zijn genoeg tv zenders en het hele hotel is erg schoon en netjes.

De grootste shoppingmall van Europa ligt op loopafstand in dezelfde straat (5 minuten lopen). Het ontbijtbuffet is ok maar niet echt speciaal.

Ik heb een keer gegeten in het restaurant (luxe hamburger) en die was ook OK.

Helaas spreken ze in het restaurant maar beperkt engels. Bij de receptie spreekt men gewoon engels en regelen ze ook makkelijk een taxi voor je.

Mooi hotel voor zakenmensen en stedentrip

Maikel
19-1-2010

Mooi Hotel, wat pas sinds april 2009 klaar is. Momenteel zijn ze nog aan de achterzijde aan het bouwen (waar je geen last van hebt). Er komen nog veel kamers bij en een zwembad. Dit zou af moeten zijn in april 2010. Het voorste deel van het hotel is dus klaar. Dit had als nadeel dat je aan een drukke straat zit en je je raam dus niet echt open kon doen ivm de stank van de auto's en het getoeter.

Het hotel zit ongeveer 3 km ten noorden van 'Taxim', daar waar de mooiere winkelstraat is en waar je iets gezelliger uit kunt gaan. Met de taxi kost dit ongeveer 5 TL. Verder zit je hier wel dicht bij een nieuwe shopping mall, welke een van de grootste van europa is. Verder zijn de kamers goed en is er gratis wireless internet op de kamer. Dus als je na april 2010 boekt, probeer aan de achterzijde een kamer te reserveren. Verder goed hotel en ± 2km van de snelweg gelegen, dus goede verbinding om door Istanbul te toeren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Sisli in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Sisli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.