Hotel Holiday Inn Istanbul Old City

Hotel Holiday Inn Istanbul Old Citysterstersterster

9.4Fenomenaal

Turkije, Marmara, Istanbul

9.4Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Istanbul Old City voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

98 reviews over Hotel Holiday Inn Istanbul Old City

• 2019
    8B gunes29-01-2019

Fantastic place

Zeer Gastvrij en we komen zeker terug

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 2018
    10Nisa29-12-2018

Uitstekend hotel!

Het personeel in het holiday inn old city hotel in Instanbul is zeer vriendelijk en gastvrij. Ik ben nu een paar keer hier te gast geweest en alles is boven verwachtingen. Voor een gezin met kinderen ook zeer geschikt.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 9A. Oumghar17-12-2018

Hotel is fantastisch en personeel heel behulpzaam

Heerlijke ontbijt schoon en lekker centrale plek

Gereisd met partner in december 2018

• Oude reviews

10Anja30-12-2015

Geweldig!

Super goed hotel! De ligging is goed. Ook is het hotel en de kamer zelf heel schoon. Elke dag nieuw beddengoed etc. De badkamer is schoon en luxe. Mooie kamer met goede bedden. Het ontbijt is lekker en altijd vers, genoeg keuze. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, ze spreken allemaal goed engels. Alles is zo te zien nog niet lang geleden opgeknapt. Eigenlijk hebben wij geen minpunten over dit hotel. Wij komen zeker hier nog een keer terug. Dit hotel is zeer zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in november 2015

• 8rekenblad12-11-2015

Aangenaam hotel

Mooi hotel niet ver van tram halte en centrum -+25 minuten te voet, uitgebreid ontbijt alles vers, vriendelijk personeel, guest relations doet alles om je het aangenaam te maken, een nadeel heel weinig stopcontacten in kamer en vreselijke deuren die niet zachtjes sluiten.

Gereisd met partner in november 2015

• 8Bert Kicken06-08-2015

Goed hotel voor een stedentrip Istanboel

We hebben hier 5 nachten verbleven tijdens onze stedentrip Istanboel. Een prima hotel, met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik was tijdens ons verblijf jarig. Op mijn verjaardag vond ik een fles wijn en een schaal fruit, namens het hotelpersoneel. Ook zat er een persoonlijk briefje bij om me te feliciteren. Dit vond ik zeer attent. Het hotel ligt ruim 20 min. lopen van het toeristisch centrum. De kamers zijn ruim, maar een extra zitje zou niet overbodig zijn. De badkamer heeft een mooie regendouche. Het ontbijt is smakelijk en uitgebreid. In de buurt van het hotel liggen een aantal leuke restaurantjes voor lunch en/of diner.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9collie6523-03-2015

Geweldig hotel op loopafstand bezienswaardigheden

Prima naar ons zin gehad in dit hotel. Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel waarvoor niets teveel is. Mooie kamer en hotel op loopafstand van de Bazaar en Blauwe Moskee ed. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 9Erpee te Dee23-02-2015

uitstekende accommodatie

'k Was vanwege zaken voor 1 nacht in dit hotel. Prachtige, goed verzorgde kamer op de 4e etage, met een ruim gevulde minibar, plateau met waterkoker en bijbehorende koffiekorrels, theezakjes, melkpoeder en suiker, en 2 mokken. Een TV met vele zenders, w.o. ook de ned. talige BVN. Mooie inloopdouche. Verder een kluis in de kledingkast. Prettig ontvangst door receptiepersoneel. Ruim en goed ontbijt.

Alleen gereisd in februari 2015

• 9Corry19-07-2014

Heerlijk hotel

Fijn hotel. Bezienswaardigheden wat verder weg maar heel makkelijk te bereiken met de tram op 5 minuten lopen van het hotel. De kamer was klein, maar het was ook een standaardkamer. Als je een grotere kamer wilt is die uiteraard ook beschikbaar. De badkamer was compleet vernieuwd met inloopdouche en erg schoon. Het personeel aan de receptie is top! Niets is teveel. Ook in de bar en restaurant zeer vriendelijk personeel. Ontbijt is goed en het diner ook voor een prima prijs. Alleen de alcoholische dranken zijn enorm duur. € 7,00 voor een glaasje witte wijn is toch erg prijzig.

Gereisd met partner in juni 2014

• 4F. Wolfert11-05-2013

Hotel Senator: forse teleurstelling

Senator hotel schrijft op site dat hotel geheel gerenoveerd is. De kamers zijn echter erg gedateerd met donker bruin hout. Alleen badkamer is nieuw. Kamer was 27 gr.C en niet te doen. Na 6 uur airco was het nog steeds 27gr. Airco blies wel maar gaf geen echt koude lucht. Na klachten zei de manager steeds dat alles OK was. De airco gaf geen enkele daling van de temp. Slapen alleen mogelijk met open raam.Hotel ligt ook wat buiten centrum en dus veel lopen. De kamerprijs was ruim 200 euro en niet in verhouding kwaliteit. Ontbijt is goed. We zouden hier nooit meer voor kiezen.

Gereisd met partner in mei 2013

3 tips over Hotel Holiday Inn Istanbul Old City

• Erik Dols, 12-11-2012

Het lebaneese restaurant Arabesque is echt top. Qua ligging kijk je uit over Istanbul en zie je het water, stadion van Besiktas. Het eten is echt zeer lekker en het entertainment leuk. Echt doen! Bomvol op vrijdagavond.

• Mr. R.L.M. Koch, 09-10-2012

Ga ook eens lekker dineren in dit hotel

• Erpee te Dee, 23-02-2015

breng eens een bezoekje aan de Şehzade moskee (zowat om de hoek bij het hotel) en bekijk het mooie interieur

0 vragen over Hotel Holiday Inn Istanbul Old City

• Soort gerechtenEuropees-Aziatisch, Fast food, Regionaal, Vegetarisch
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald