Hotel Holiday Inn Istanbul Old City (vh. Best Western Premier Senator)

KinderhotelWeer vandaag28°21°
Hotel Holiday Inn Istanbul Old City (vh. Best Western Premier Senator)
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Istanbul Old City (vh. Best Western Premier Senator) voor je op een rij gezet:

D-reizen

76 reviews over Hotel Holiday Inn Istanbul Old City (vh. Best Western Premier Senator) in het Nederlands

Geweldig!

Anja
30-12-2015

Super goed hotel! De ligging is goed. Ook is het hotel en de kamer zelf heel schoon. Elke dag nieuw beddengoed etc. De badkamer is schoon en luxe. Mooie kamer met goede bedden. Het ontbijt is lekker en altijd vers, genoeg keuze. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, ze spreken allemaal goed engels. Alles is zo te zien nog niet lang geleden opgeknapt. Eigenlijk hebben wij geen minpunten over dit hotel. Wij komen zeker hier nog een keer terug. Dit hotel is zeer zeker een aanrader!

Aangenaam hotel

rekenblad
12-11-2015

Mooi hotel niet ver van tram halte en centrum -+25 minuten te voet, uitgebreid ontbijt alles vers, vriendelijk personeel, guest relations doet alles om je het aangenaam te maken, een nadeel heel weinig stopcontacten in kamer en vreselijke deuren die niet zachtjes sluiten.

Goed hotel voor een stedentrip Istanboel

Bert Kicken
6-8-2015

We hebben hier 5 nachten verbleven tijdens onze stedentrip Istanboel. Een prima hotel, met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik was tijdens ons verblijf jarig. Op mijn verjaardag vond ik een fles wijn en een schaal fruit, namens het hotelpersoneel. Ook zat er een persoonlijk briefje bij om me te feliciteren. Dit vond ik zeer attent. Het hotel ligt ruim 20 min. lopen van het toeristisch centrum. De kamers zijn ruim, maar een extra zitje zou niet overbodig zijn. De badkamer heeft een mooie regendouche. Het ontbijt is smakelijk en uitgebreid. In de buurt van het hotel liggen een aantal leuke restaurantjes voor lunch en/of diner.

D-reizen

Prima naar ons zin gehad in dit hotel. Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel waarvoor niets teveel is. Mooie kamer en hotel op loopafstand van de Bazaar en Blauwe Moskee ed. Echt een aanrader!

uitstekende accommodatie

Erpee te Dee
23-2-2015

'k Was vanwege zaken voor 1 nacht in dit hotel. Prachtige, goed verzorgde kamer op de 4e etage, met een ruim gevulde minibar, plateau met waterkoker en bijbehorende koffiekorrels, theezakjes, melkpoeder en suiker, en 2 mokken.

Een TV met vele zenders, w.o. ook de ned. talige BVN. Mooie inloopdouche. Verder een kluis in de kledingkast.

Prettig ontvangst door receptiepersoneel. Ruim en goed ontbijt.

Heerlijk hotel

Corry
19-7-2014

Fijn hotel. Bezienswaardigheden wat verder weg maar heel makkelijk te bereiken met de tram op 5 minuten lopen van het hotel.

De kamer was klein, maar het was ook een standaardkamer. Als je een grotere kamer wilt is die uiteraard ook beschikbaar. De badkamer was compleet vernieuwd met inloopdouche en erg schoon.

Het personeel aan de receptie is top! Niets is teveel. Ook in de bar en restaurant zeer vriendelijk personeel. Ontbijt is goed en het diner ook voor een prima prijs. Alleen de alcoholische dranken zijn enorm duur. € 7,00 voor een glaasje witte wijn is toch erg prijzig.

Hotel Senator: forse teleurstelling

F. Wolfert
11-5-2013

Senator hotel schrijft op site dat hotel geheel gerenoveerd is. De kamers zijn echter erg gedateerd met donker bruin hout. Alleen badkamer is nieuw. Kamer was 27 gr.C en niet te doen. Na 6 uur airco was het nog steeds 27gr. Airco blies wel maar gaf geen echt koude lucht. Na klachten zei de manager steeds dat alles OK was. De airco gaf geen enkele daling van de temp. Slapen alleen mogelijk met open raam.Hotel ligt ook wat buiten centrum en dus veel lopen. De kamerprijs was ruim 200 euro en niet in verhouding kwaliteit.

Ontbijt is goed. We zouden hier nooit meer voor kiezen.

Fantastisch!

Bella
4-4-2013

Het is een zeer goed hotel! Het is eigenlijk een 4 sterren hotel maar ik geef zeker 5 sterren. Het hotel is een half jaar geleden verbouwt, heel mooi geworden. De kamers zijn mooi, schoon en ruim. Het personeel is vriendelijk en de service uitstekend. Je kan er s'avonds ook lekker eten voor weinig geld. Het ontbijt is lekker en genoeg keuze. De ligging is goed het is op loop afstand van de bazaar. Ik vind kom zeker nog een keer terug! Senator hotel is top!!

Prima en luxe hotel met goede rustige ligging

Erik Dols
12-11-2012

Het hotel ligt nabij Grand Bazaar en Blauwe Moskee, hotel zelf is schoon, ontbijt is prima. Jammer dat er geen gebakken eitjes waren en altijd zelfde. Maar op zich prima.

UITSTEKEND

Mr. R.L.M. Koch
9-10-2012

Best Western Senator is een geheel gerenoveerd hotel en de kamers, bedden en eetzaal zijn uitstekend.Een aanrader ! Met de metro makkelijk vanaf vliegveld Attaturk te bereiken (halte Aksaray , doorlopen naar afslag links Gencturk Caddesi) Restaurant is goed en niet duur. Ontbijt is uitstekend. Kamers zijn schoon en ruim, bedden liggen heerlijk.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Istanbul Old City (vh. Best Western Premier Senator) in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Istanbul Old City (vh. Best Western Premier Senator) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.