Hotel Holiday Inn Airport North Istanbul *****

Hotel Holiday Inn Airport North Istanbul *****

Hotel Holiday Inn Airport North Istanbul
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Airport North Istanbul voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Holiday Inn Airport North Istanbul in het Nederlands

Het is me weer bevallen.

., 9-2-2014

Het hotel ligt wel een stukje weg van alles, maar is met de pendelbus gemakkelijk van de luchthaven en het centrum te bereiken. Ik vond de standaard goed voor Istanboel. Groot gebouw (ongeveer 15 verdiepingen) met een restaurant, bar, zwembad, SPA en een paar winkels. Mijn kamer was vrij groot en hoog met een waterkoker, een minibar, een televisie, een telefoon, gratis wifi en een badkamer met een badkuip. Alles schoon en netjes. Met de gratis pendelbus ben je in ongeveer 25-30 minuten in het centrum. Graag nog eens!

Mooie schone grote kamers, goed eten van de room service, slecht ontbijt (weinig keus, goedkoopste rauwkost, rampzalige service) in trieste sfeer met uitzicht op de snelweg, gemiddelde hamam, gratis pendeldienst overboekt zonder mogelijkheid op vervanging, zelf taxi betaald (10 Euro ). Locatie, als de pendeldienst rijdt zowel voor vliegveld als ook stadsbezichtiging bruikbaar, echter uitzicht op de treurigheid.

Prima vliegveldhotel, echter nooit 5-sterren standaard; veel te duur! 15-minuten van het hotel is er een groot winkelcentrum met supermarkt, ideaal om jezelf van voedsel te voorzien. Voor een luchthavenhotel rijdt de shuttle te onregelmatig (gedeeltelijk om de 2 uur!).

Ideaal verblijf tussen twee vluchten.

., 14-10-2013

Het hotel heeft een ideale ligging in de buurt van de luchthaven Atatürk in Istanboel (15 minuten met de taxi). Verschillende winkelcentra zijn er in de nabije omgeving. Perfect voor een tussenstop.

De naam zeg alles!

., 10-10-2013

De naam zegt alles; - enkele Turks-Oosterse kleuren en een aangenaam verblijf. De medewerkers zijn vriendelijk, ik ben verkocht!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Airport North Istanbul in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Airport North Istanbul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Airport North Istanbul scoort een 7.36 uit 10 op basis van 5 reviews.