Kleine hotelsWeer vandaag23°17°
Hotel Gül Sultan

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Gül Sultan voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Gül Sultan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• AdresAkbýyýk Cad. No:9 - Sultanahmet 34122(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gül Sultan in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gül Sultan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.