Hotel Grand Yavuz

116 reviews over Hotel Grand Yavuz in het Nederlands

Super

Roka,
6-12-2018

Hotel was goed personeel ook alleen ontbijt was niet echt veel variatie maar ja

Vanaf hotel is alles goed te doen lopen of met taxi is niet zo duur! Was super leuk maar we waren alleen weekend volgende keer beter.

uitstekend hotel

Theo
10-10-2015

Prima Hotel dicht bij alle bezienswaardigheden. Goed ontbijt. Leuke restaurants in de omgeving. Steile klim omhoog vanaf hotel naar historisch centrum. Kumkapi op loopafstand, Kamers netjes en schoon. Goed geïsoleerd tegen geluiden van buitenaf. Vriendelijk personeel. Prima service. Restaurant in hotel niet echt gezellig.

3 sterren hotel,midden in de oude stad,steile straatjes naar centrum toe.Kamers,wat klein.Het wordt amper engels gesproken.Ontbijt,broodjes,turks,niet lekker.

Prima hotel!

Van der Starre
10-5-2015

Ruime, schone driepersoons kamer met een heerlijke douche. Het personeel is zeker behulpzaam. Het ontbijt is uitbundig. De ligging van het hotel t.o.v. veel topattracties is uitstekend. Het restaurant is gelegen op de bovenste verdieping en heeft een schitterend uitzicht.

Uitstekend uitvalsbasis voor citytrip Istanbul

Ron de Bruin
20-2-2015

Hotel ligt midden in het oude centrum van Istanbul en een aantal grote bezienswaardigheden liggen op minder dan 10 minuten wandelen. Personeel is erg vriendelijk, de kamer is prima, bedden wat hard, mooi uitzicht en een heerlijke douche. De skybar is erg leuk, mooi uitzicht en het eten goed. Hamam is heerlijk. Wifi werkt uitstekend. Ontbijt is goed, niet Europees maar voldoende. Kortom zeker de moeite waard.

Prima hotel op een goede locatie

fam_evanzuijlen
11-11-2013

Goede locatie, alles lekker in de buurt. Eten in het restaurant op het dak was lekker en goedkoop! Hamam was super. Er werd uitgebreid de tijd voor je genomen. Personeel in het hele hotel was vriendelijk en zeer behulpzaam! Het "nieuwe" (andere) gedeelte van Istanbul was erg druk. De sfeer daar vond ik zelf een stuk minder.

Geweldige ligging, maar wat een herrie

de Jong
23-10-2013

We zijn net terug van een week Istanbul. De stad is echt super en de ligging van het hotel ook, maar we hebben van de 8 nachten er niet 1 normaal geslapen. Het is enorm gehorig.

Het ontbijt is niet denderend. Er is best wel veel, maar weinig beleg en het smaakt ook niet lekker.

de meeste mensen van het personeel zijn vriendelijk.

Hun shuttleservice is enorm duur, neem er gewoon een vanaf het vliegveld. Of resesrveer het van te voren via internet. Bij hen kostte het 70 euro voor een enkeltje (wel 2 personen) en het kan bijna overal in de stad voor 10 euro per persoon (enkeltje). Op het vliegveld is het 15 euro pp.

netjes hotel

juul
30-1-2013

Mooie accommodatie. Vanaf het restaurant uitzicht over de hele stad. Wij hadden wel wat moeite met het hotel terugvinden na een dagje uit, aangezien de straten heel ongelijk liggen, ze liggen boven elkaar, en je opeens de verkeerde straat in loopt. Kamers zijn vrij groot en netjes, je wordt natuurlijk wel gewekt door de moskee, maar daar ontkom je niet aan! Verder is het avondeten erg lekker en als je laat aankomt met het vliegtuig kun je ook nog wat te eten krijgen.

Goed Hotel! Met perfecte ligging

Nadines
29-9-2012

Ik ben samen met een vriendin, naar dit Hotel geweest in Istanbul. En we waren blij verrast!

Ten eerste waren we erg blij, met de twee verschillende bedden. Een was een eenpersoons en de andere een twee persoons. We hadden een dakterras, de badkamer was goed, airco werkte goed en het wifi werkte ook erg goed. Voor het bad is het handig als je een stop mee neemt, maar dit hebben wij opgelost om er gewoon een simpel een glas op te zetten.

De ligging van het hotel is perfect, je kunt naar alle mooie bezienswaardigheden lopen. Je bent ongeveer 5 minuten van de blauwe moskee. Bij de andere dingen ben je in maximaal 15/20 minuten, ligt er ook aan hoe je loopt aanwezig. Het is er rustig, en je hebt snachts geen last van kabaal. Wij hebben er heerlijk kunnen uitrusten.

Het ontbijt, is een lopend buffet. Met voldoende en genoeg keuze, en het was allemaal goed voor elkaar.

In Istanbul zijn veel heuvels, je gaat constant bergje op en bergje af. Dit is wel goed om van te voren even te weten.

Goed Hotel.

José.
24-9-2012

Prima hotel in een leuk straatje met veel restaurantjes.

Mooie schone kamers op de vijfde verdieping aan de achterkant met een prachtig uitzicht op de blauwe moskee en de Bosporus.

Lekker ontbijt en vriendelijk personeel.

Highlights op loopafstand,goed te doen,beetje klimmen af en toe.

Een geweldige stad met veel inwoners die allemaal op straat lijken te zijn en relaxt hun thee en koffie drinken.

De Haghia Sophia en de Blauwe Moskee adembenemend mooi.

Het Topkapipaleis prachtig,ligt op een schitterende plek met uitzicht op het water.

Tram goed te doen en goedkoop.

Voor een euro helemaal naar de eindhalte Kabatas waar je met de boot naar de Prinseneilanden kunt.

De tweede stop is het grootste eiland waar toeristen zich verdringen om in de paardenkoetsen te mogen voor een ritje.

Onze laatste verrassing was de Basilicacisterne,een ondergronds waterreservoir,erg mooi.

In het straatje bij het hotel lekker eten bij Sultan,Why not en My home.

Bij het laatste wel de rekening controleren!

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Yavuz in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Yavuz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.