Hotel Grand Tahir

Hotel Grand Tahir

FamiliehotelWeer vandaag22°14°
7,3

4 reviews over Hotel Grand Tahir in het Nederlands

Sober hotel met gunstige ligging

G.A. van Huis
18-10-2012

Gunstig gelegen hotel: via Ordu Cadessi (om de hoek) 10 m. lopen naar metro (vliegveld), 15 m. naar Beyazit (moskee, Grand Bazaar), 30 m. naar Topkapi. Met tram (1 m.) nog sneller (token kost 3 TL). Bij metro-uitgang goedkope (zelfbedienings)restaurantjes (vanaf 4 TL). Kamer sober, donker en klein, maar wel schoon. Geen stoelen. Wel koelkast en airco. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Turks ontbijt (tomaat, komkommer, olijven, kaas), maar ook brood, jams, worst, ei, yoghurt en soep (!).

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede prijs kwaliteits verhouding. Goede locatie

Jos en Corina
7-10-2012

Wij zijn van 30 sep t/m 4 okt in hotel Grand Tahir verbleven. Met name de locatie van het hotel is goed. De tramhalte is op 200 meter van het hotel en met de tram kun je overal naar toe voor slecht 3 lira. Alle bekende bezienswaardigheden zoals blauwe moskee op 4 haltes afstand. De grote bazaar is op 10-15 minuten loopafstand. Het hotel zelf is simpel, ontbijt simpel maar ok. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn schoon maar kunnen wel wat renovatie onderhoud gebruiken en de bedden zijn wat aan de kleine kant. Al met al was het prima voor een paar dagen zeker ook gezien de prijs waren wij zeker tevreden.

Gereisd Met partner in Sun Sep 30 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel voor turkse begrippen

Stefan Versleeuwen
11-9-2009

Dit hotel heeft ons enigszins positief verrast. Personeel was redelijk vriendelijk, kamers zagen er netjes uit maar kunnen toch enige renovatie gebruiken. De bedden zijn er vrij hard maar liggen verder prima.

Ontbijt was niets bijzonders, niet erg uitgebreid maar in principe genoeg keuze.

Qua locatie is het aan te raden bustours te doen, aangezien veel bezienswaardigheden in Istanbul vrij ver uit elkaar liggen. Wij hebben dan ook geen gebruik gemaakt van openbaar vervoer.

Het hotel ligt op 10 minuten lopen van de Grand Bazaar af, die wij echter wel tegen vonden vallen.

Al bij al een aanrader voor een klein budget.

Gereisd Met vrienden in september 2009

2008

Een goed hotel voor enkele dagen.

Greta Peeters
3-10-2008

Voldoende proper.Vriendelijk personeel.Kamers kunnen hier en daar wat renovatie gebruiken.Voldoende en vrij goed eten.Elke dag proper badlinnen,om de twee dagen propere lakens.Geen stoel op de kamer,wel een groot salon met veel zetels beneden.Airco deed het.Zeer goede ligging. Een goed *hotel.

Gereisd Met vrienden in oktober 2008

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Tahir in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Tahir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.