Grand Bazaar

7.8Goed

1.6km van centrum

• 8nickvg804-01-2018

gigantisch

gigantische winkelbuurt, maar je moet opletten op je weg want het is wat een doolhof waar je makkelijk verloren kunt lopen. Er zijn heel veel winkeltjes maar ook heel veel dezelfde. maar wel eens leuk om te doen

Zakelijk gereisd in oktober 2017

• 8Daniellemh29-07-2015

Een doolhof van prachtige winkeltjes

Wanneer je eenmaal binnen bent, is het lastig om er weer uit te komen. Het is een doolhof van prachtige winkeltjes. Gelukkig zijn de winkeliers bereid je de uitgang te wijzen.

Sommige winkeliers zijn ietwat opdringerig. Ook moet je constant afdingen op de producten die je wilt kopen. Anders betaal je veel te veel!

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 5Dorine Steenstra12-05-2015

Gebouw is mooi

Gebouw is mooi, maar de verkopers zijn "nogal aanwezig" zullen we maar zeggen. Dat had ik het na een half uurtje al wel mee gehad. Afdingen is leuk, hoort bij het spel, maar hier kon dat nogal dwingend overkomen.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Lisselotte05-05-2015

Belevenis

Wel overal op afdingen!! Maar verder koop je je arm.

Gereisd met partner in april 2015

• 2Cuneyt21-04-2015

Leuk om 1 keer te zien

Prijzen zijn duur. Ga tussen straten en kijk even rond

Alleen gereisd in april 2015

• 8Margreet15-04-2015

Groot en druk, wel leuk om even te bekijken

Veel vasthoudende handelaren, beste advies bij koop. Flink afdingen, en verkooppraatjes gewoon negeren, anders houden ze niet op. Na 2 uur heb je het wel gezien, veel van hetzelfde

Gereisd met vrienden in april 2015

• 8kimwitkam13-04-2015

Lekker slenteren.

In eerste instantie had ik een verkeerde verwachting van de Grand Bazaar. Ik had allerlei marktkraampjes verwacht, maar de Grand Bazaar heeft honderden kleine winkeltjes waar van alles verkocht wordt. Van de vele hoofddoeken en sjaaltjes tot kleurrijke muziekinstrumenten. Ook sieraden, schoenen en natuurlijk Turkish Delight zijn iedere 10 meter verkrijgbaar. Vanaf de Grand Bazaar is de Spice Bazaar goed te voet bereikbaar (bergafwaarts) voor allerlei lekkernijen.

Gereisd met vrienden in april 2015

• 10marleen houwing07-04-2015

voor ieder wat wils!

Als je van shoppen houdt ben je hier aan het goede adres!

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 7cor06-04-2015

druk en onvriendelijk

zwarte markt beverwijk is vriendelijker

maart 2015

• 8nicole28-03-2015

Zeker naar de Grand Bazaar

Sfeer van 1001 nacht als je je niet stoort aan opdringerige verkopers haha. Veel te zien en te koop. Elke dag open. De straatjes erachter ga ik heen om écht te kopen.

Gereisd met partner in maart 2015

10 van de 71 reviews gezien