Hotel Golden Hill

KinderhotelWeer vandaag21°15°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Hill voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Golden Hill in het Nederlands

Met vrienden

2008

het is absoluut geen 4 sterren waard! voor de deur van het hotel is het een tippelzone! Er is in de ochtend geen warm water! Jacuzzi is er geen sprake van, dus alles wat beloofd is, wordt niet nagekomen! Kortom het is voor mij een 2 sterren hotel! met geen vriendelijke personeel, die zomaar je kamer binnenlopen zonder te kloppen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Hill in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Hill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.