Hotel Gedik Pasa Konagi

Kleine hotelsWeer vandaag14°9°
Hotel Gedik Pasa Konagi

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Gedik Pasa Konagi voor je op een rij gezet:

Laatste review

Gelegen in een stijl aflopende straat waar geen autoverkeer is toegestaan. Heel moeilijk beloopbaar wegens ongelijke bestrating, zeker met koffers.

Kenmerken
Airco
Sauna
Parkeren mogelijk
Kinderopvang

1 review over Hotel Gedik Pasa Konagi in het Nederlands

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gedik Pasa Konagi in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gedik Pasa Konagi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.