Galata Toren

7.7Goed

2.7km van centrum

• 1Gonny14-03-2015

Discriminatie

Wij stonden half uur in de rij en kwamen bij balie waar je moest betalen. En wat stond daar: Tl 10 voor inwoners Turkije en Tl 25 voor buitenlanders! Wij hebben de toren voor gezien gehouden en niet meegewerkt aan deze onvriendelijke behandeling.

Gereisd met partner in maart 2015

• 8Vincent05-11-2014

mooi uizicht

het is even wachten in de rij maar het uitzicht is prachtig

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 7Carolien Geurtsen04-05-2014

leuk

ook een keer over de brug heen en weer - of twee keer

Alleen gereisd in januari 2013

• 8marjolein02-05-2014

Mooie toren

Wij hadden geen zin om in de rij te staan voor deze toren. Maar men beweert dat het uitzicht heel mooi is. Aan de buitenkant is de toren " gewoon leuk"

Gereisd met vrienden in april 2014

• 5Kim10-03-2014

Alleen leuk met lekker weer.

Wij zijn geweest, echter hadden wij slecht zicht vanaf de toren omdat het mistig was. Bovenop de toren is het erg smal, ik snap niet waarom ze zoveel mensen tegelijk naar boven lieten, je loopt elkaar in de weg. Prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken, zelfs als het mooi weer was geweest....

Gereisd met partner in februari 2014

• 7Ilona04-12-2013

Uitzicht over Istanbul

Kijk niet op tegen de trip naar boven, er is gewoon een lift. Boven een restaurant en buitenring waar je van het uitzicht over Istanbul kunt genieten.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Maurits 31-07-2013

Markent en historisch

De Galata toren in het oude Istanbul torent boven dit stadsdeel uit. Er is een restaurant en 's-avonds wordt er een show opgevoerd. De buikdanseressen "vliegen" over de tafels. Om maar eens iets te noemen. Een bezoek waard, deze toren. En voor de liefhebbers, de show natuurlijk.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 9Charlotte01-06-2013

Aanrader

Een geweldig uitzicht over de stad

Gereisd in mei 2013

• 7N.Dompeling19-05-2013

mooi uitzicht

neem vanaf de brug het treintje naar boven, dat scheelt klimmen

Gereisd met vrienden in april 2013

• 10Leonie06-04-2013

Alleen doen als het mooi weer is!

Prachtig uitzicht over de hele stad!! Heel leuk, maar wel alleen doen als het mooi weer is, anders zie je niks :-)

Gereisd met vrienden in maart 2013

10 van de 26 reviews gezien