Hotel Galata La Bella

Hotel Galata La Bella
8,5

2 tips over Hotel Galata La Bella

Dokkum, 4-10-2012
Dolmabahce-paleis is aan te bevelen. Bosporus-tour van 2uur is erg aardig en verkoelend (Eminou). Bezoek de Harem in het Topkape-paleis en loop rond in de straatjes tussen de Galata-toren en het Taksim-plein (opzij van de Istikal Cds zijn veel leuke eethuisjes)
Nick, 15-7-2012
Restaurant Antiochia in de Beyogluwijk serveert een uitstekende, authentieke, oost-Turkse keuken. Naast de essentiële toeristische trekpleisters (Topkapi, Blauwe Moskee, Hagia Sofia, enz.) is ook een excursie naar de gezellige Ortaköywijk (ga via Dolmabahçe en Ciragan paleis en het feeërieke Yildiz park) een aanrader. Er kan heerlijk gezwommen worden op de Prinseneilanden (o.a. Büyükada). Neem daarvoor de metro naar eindhalte Kabatas, aan de overkant vertrekt de ferry