Hotel Four Seasons

Hotel Four Seasons

We hebben een aantal aanbieders voor Four Seasons voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Four Seasons in het Nederlands

2006

Ik had toch wel iets mer verwacht voor deze prijs

Chantal
15-3-2006

Ik had toch wel iets mer verwacht voor deze prijs. zo goed vond ik het niet. het personeel was arrogant en op het moment dat wij er waren hadden ze problemen met het personeel enz. Ook waren ze boel aan het renoveren, wat wij van te voren neit wisten. Ook dit zorgde voor de nodige overlast!

Gereisd Anders in maart 2006
2005

Gekozen als 2e beste hotel in de wereld en beste hotel van

Jeroen.
23-5-2005

Gekozen als 2e beste hotel in de wereld en beste hotel hotel van Europa én beste hotel restaurant van Europa. (travel + leisure 2003) Elke kamer heeft een ander ontwerp en het Ottomaanse design straat iets apparts uit. Zeker aan te raden (Blauwe Moskee (sultan ahmet) moskee en ayasofia zijn op loop afstand (2 minten)

Gereisd Anders in mei 2005

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Four Seasons in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Four Seasons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.