Hotel Evsen

We hebben een aantal aanbieders voor Evsen voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Evsen in het Nederlands

Helse vakantie

Jantine, 10-5-2013

Zojuist thuisgekomen van een vakantie in Istanbul. Ik ben hier al vaker geweest en met veel plezier, de stad heeft ontzettend veel te bieden. Hotel Evsen was een verschrikking. De kamer was zo klein dat er net een bed in paste en je bijna je buik moest inhouden om in en uit de badkamer te stappen. De kamer had geen raam. Er kwam totaal geen frisse lucht binnen. De luchtvochtigheid was hoog, niet een keer droge handdoeken aangetroffen. 's Nachts geen oog dichtgedaan aangezien elk geluid van de buren hoorbaar was; van toiletgeluiden tot bedgeluiden. Het personeel staat niet open voor kritiek op de kamer. Om een kamer van hooguit 2 vierkante meter groter te krijgen moest 140 euro worden bijbetaald voor een week. Meerdere mensen hebben het hotel eerder verlaten en zouden een klacht indienen bij de reisorganisatie. Voor mij niet haalbaar, aangezien ik zelfstandig heb geboekt vanuit NL. Echter, ik raad u aan dit hotel niet te boeken.

Goed hotel voor een stedentrip

Stefan, 7-7-2010

Hotel Evsen was blijkbaar net overgegaan (april 2009)naar een nieuwe eigenaar. Rustig gelegen in de wijk Sirkici in een verkeersarme (bijna verkeersvrije) straat. Laatste stuk (100 meter) met de koffers moeten lopen want in de straat wordt niet gereden.

Naast het hotel was een bouwplaats met enig lawaai.

Ontbijt is redelijk (1 soort vleeswaar, 2 soorten kaas, komkommer, olijven, tomaat, jam, chocopasta, gekookt ei, 2 soorten brood, koffie/thee, waterige jus d'orange en druivensap). Doordat je van het buffet kunt nemen, is de hoeveelheid eten meer dan voldoende.

Kamers zijn klein, maar hebben uitstekende bedden. Handdoeken zijn ook prima.

Personeel zeer behulpzaam. Restauratiegedeelte op de bovenste verdieping.

Meeste bezienswaardigheden zijn te voet binnen 10-20 min te bereiken (Hagia Sofia, Blue Mosque, Topkapi paleis, Grand Bazar, Egyptische Bazar en veerboten naar Azië; overige en Atatürk vliegveld prima bereikbaar. (Let op, gratis vervoer is maar een richting op)

Goed hotel voor stedentrip

Jan52, 16-4-2009

Nieuw hotel (eind 2008) in wijk Sirkici in verkeersarme (bijna verkeersvrije) straat.

Alleen kamers aan voorzijde hebben Frans balkon en uitzicht. Overige kamers hebben 1 of 2 kleine ramen die uitzien op bebouwing (dichtbij staat). Kamers zijn vrij gehorig, ofschoon wij daar geen lastr van hadden, omdat de andere gasten geen lawaai maakten.

Ontbijt is eenvoudig (1 soort vleeswaar, 2 soorten kaas, komkommer, olijven, tomaat, jam, chocopasta, gekookt ei, 2 soorten brood, koffie/thee, waterige jus d'orange en druivensap). Doordat je van het buffet kunt nemen, is de hoeveelheid eten meer dan voldoende.

Kamers zijn erg klein, maar hebben uitstekende bedden. Handdoeken zijn ook prima.

Meeste bezienswaardigheden zijn te voet binnen 10-20 min te bereiken (Hagia Sofia, Blue Mosque, Topkapi paleis, Grand Bazar, Egyptische Bazar en veerboten naar Azië; overige en Atatürk vliegveld prima per OV (100 m v.a. hotel) bereikbaar.

Direct bij hotel boeken goedkoper dan via hotelboekingssite

We hebben een aantal aanbieders voor Evsen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Evsen in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Evsen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Evsen scoort een 5.5 uit 10 op basis van 4 reviews.