Airport hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag12°8°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Eser Premium voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Eser Premium in het Nederlands

Wat een hotel!

Nasiem
3-11-2011

Bijzonder luxe en net hotel. Het uitzicht is magnefiek en vanuit het bubbelbad op 7 hoog uitkijken over de heuvels en wijken van istanbul. De kamer zijn ruim, netjes en sfeervol. Ons uitzicht was over de zee. Het is alleen een eind naar het centrum maar je zit wel vlakbij de Tuyap het beurzencentrum. Als je naar het centrum wil neem dan de taxi kost een keer 25 a 30 euro.

Gereisd zakelijk in oktober 2011

Uitstekende accomodatie

J. Hammer
21-2-2010

Uiterst beleefd en respectvol hotel waar de gast nummer EEN is. Schoon en tot de puntjes verzorgd hotel met uitstekend geoutilleerde kamers. ...een aanrader....

Gereisd zakelijk in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eser Premium in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eser Premium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.