Hotel Ersu

Hotel Ersu
6,7

249 reviews over Hotel Ersu in het Nederlands

voor de prijs is het prima

Fam. Doorakkers
2-5-2016

Het is een schoon hotel maar zo ziet het er in eerste instantie niet uit. Beschimmelde muren en vieze gordijnen. Maar iedere dag wordt je kamer schoon gemaakt en het personeel staat iedere minuut van de dag voor je klaar. Kortom, na de eerste schrik een prima hotel.

Rustig hotel, zeer behulpzaam en prima ligging

Claartje gouw
8-4-2015

Vanuit dit hotel alles op loopafstand en anders de tram op de hoek. Rustig en klein hotel maar zeer behulpzaam!!! en vriendelijk personeel. Hotel is niet heel nieuw maar alles wat schoon en dagelijks werd onze kamer schoongemaakt. Ontbijt simpel maar ook om 10 uur nog alles aanwezig.

Lees voor je beslist

Mertens
30-9-2014

Na regen moet je zeker niet op de 6de verdieping zitten. Natte plekken op plafond en tapijt, het water staat in de verlichting, niet veilig en hygiënisch genoeg om een goed verblijf te hebben. Deze kamers dienen dringend eens door de inspectie bekeken te worden. Dikke onvoldoende.

Prachtige plek, sober hotel

S. Gerritsen
20-2-2014

Dit hotel ligt op loopafstand van de grote bezienswaardigheden in Sultanahmet en met de tramhalte op 50 meter afstand ben je zo aan de andere kant van het water. Naast het hotel zit restaurant Blu Kitchen, waar je gastvrij onthaald wordt door aardige obers, lekker kunt eten en ook bij fris weer onder de terrasverwarmers heerlijk buiten kunt zitten. .

De kamer was minder, lekkende douchebak, harde bedden, losliggende wc bril. Ontbijt oké, maar na 9.00 uur zijn de broodjes op en worden niet meer aangevuld.

Bedden keihard

ron van enkhuizen
14-5-2013

Vier dagen in Instanbul geweest en geslapen in hotel ERSU.

De ligging van het hotel is prima. Dichtbij het toeristische centrum van deze stad.

Het ontbijt was prima. Wat eet je thuis anders dan hier.

Ook het personeel was vriendelijk.

Maar dan de kamers. De kamers waren netjes en ook schoon. Volgens mij waren ze nog niet zo lang geleden opgeknapt dus oke. De douche was prima en genoeg warm water. Maar dan de bedden die waren voor mij, maar heb het bij veel mensen nagevraagd veel te hard. De matrassen waren nieuw maar lagen op een houten plank. Als ik er met m'n 85 kilo op ging staan gebeurde er niks dus als rugslaper heb je het zwaar. Heb ook de 4 nachten amper kunnen slapen omdat ook de gordijnen van een stof waren waar het zonlicht lachend om 5 uur door heen kwam.

De omgeving is best druk en dat is ook geen probleem maar maak het dan wat donkerder voor de toeristen. Dus ben je een slechte slaper en hou je van een zacht bed dan is dit een zware bevalling.

Bea
4-5-2013

Voor deze prijs een voldoende hotel, wel erg lawaaiige omgeving door tramhalte vlakbij. Erg vriendelijk personeel. Sober ontbijt.

Prima voor die prijs!

Leonie
6-4-2013

Klein maar fijn hotel, belangrijkste bezienswaardigheden op nog geen 10 minuten loopafstand. Vriendelijk personeel, ontbijt prima. ( Ben wel benieuwd wat de mensen thuis eten die hier schrijven dat het ontbijt karig was? En bij ons werd alles gewoon tot op het laatst bijgevuld hoor! ). Kamers inderdaad aan de kleine kant, maar hoeveel tijd spendeer je daar nou werkelijk? In Istanbul leef je op straat! Douche ook prima, bedden wat hard naar mijn smaak maar toch goed geslapen. Elke dag schone handdoeken en kamer schoongemaakt.

Prima hotel, fantastische stad!

Hedwig
6-4-2013

Ik heb ik samen met mijn moeder verbleven voor 6 dagen, 5 nachten. We werden 's avonds laat zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen in het hotel door de receptie. De kamer was wat aan de kleine kant, maar verder prima. Wat ben je nu op je kamer? Bedden lagen prima, badkamer was prima met een lekker warme douche. Alles is dichtbij, alle bezienswaardigheden en als je het hotel uitloopt loop je direct een klein straatje in met allerlei eettentjes. En wil je wat verder weg (naar bijvoorbeeld het Taskim plein) dan neem je gewoon voor 3 TL de tram naar Kabatas en vervolgens de ondergrondse. Op deze manier is echt alles dichtbij. Het ontbijt is misschien een beetje karig, maar dat haal je dan bij de lunch zelf weer in ;)

Wij hebben het hier prima naar onze zin gehad. Istanbul is werkelijk een fantastische stad! Heb nu al heimwee en ga snel weer terug! Nog lang niet alles gezien. En dit hotel zou ik zeker nog een keertje boeken. Het heeft een goede prijs/kwaliteitverhouding. Dus een aanrader!

Teleurstelling

bobennicol
11-3-2013

Voor het bedrag wat wij betaalde voor onze trip hadden we geen verwachtingen, kan ook niet voor dat geld maar echt wat we in het hotel aantroffen was echt te erg!!

Schimmel, stof, smerig echt overal!!!

Hebben direct bij de receptie aangegeven dat dit onacceptabel was, de werkster er bij gehaald en die beweerde dat het goed was zo. Schimmel in de koelkast en badcel is blijkbaar normaal.

Dit is geen gevalletje s'lands wijs s'lands eer maar echt heel vies.

Het onbijt is opzich oke maar na 9 uur word er niks meer aangevuld terwijl er wel tot 10.30 gegeten kan worden.

Bedden zijn heel klein. circa 1.30x1.85 wat met een patner van 2 meter erg klein is en daarbij waren de matrassen ook snel aanvervanging toe want die stonden gewoon hol...

Istanbul is een fantastische stad waar we zeker naar terug gaan maar absoluut nooit meer dit hotel!!!!

ligging perfect

ontbijt voldoende

kamers voldoende

istanbul is leuk

We hebben een aantal aanbieders voor Ersu voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ersu in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ersu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ersu scoort een 6.66 uit 10 op basis van 249 reviews.