Hotel Erbil

92 reviews over Hotel Erbil in het Nederlands

GEZELLIG !

Ita
3-5-2017

Hotel Erbil ligt midden in de bruisende wijk Sirkezi op loopafstand (maar er is ook een tram) van een aantal toplocaties zoals de Hagya Sophia, Grote Bazaar, het Topkapi Museum en de blauwe Moskee. Een heel gezellige wijk met veel winkeltjes en restaurants waar je lekker en goedkoop kunt eten.

Een minpuntje waren de `proppers`, maar die vind je helaas overal op toeristenlocaties, dus ook hier.

Het hotel was basic en schoon. De kamer was klein, maar wij vonden dat geen probleem omdat wij veel onderweg waren in Istanbul.

Het ontbijtbuffet bood ruime keus, ook Turkse börek. De eetzaal is op de bovenste verdieping, waar je uitzicht hebt over de Bosporus. Hoe leuk is dat !

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ook de transfers naar het vliegveld werden prima geregeld.

Samengevat:

- Toplocatie voor wie in korte tijd veel wil zien.

- Basic, maar schoon en vriendelijk hotel.

- Oergezellige wijk !

Hotel Erbil, çok teşekkürler !

Redelijk

els_peters20
6-10-2015

Redelijk hotel. Kamers waren stoffig. Ontbijt was goed met mooi uitzicht over de stad. Leuke ligging. Goede loopafstand van de kruidenbazaar en big bazaar. Goed hotel voor bezienswaardig heden in de oude stad bijv p. Blauwe moskee. Erg leuk om te doen is een boottocht over de bosporus. Let op met de kamers. Zorg dat je een raam naar de wegkant hebt. Je kan ook een kamer krijgen met een raam op de binnenplaats. Dan heb je zeer weinig licht. Badkamer was goed.

Slecht

Esther
4-10-2015

Kamers wat zal ik er van zeggen troosteloos erg gehorig en als je wil slapen ga niet in deze wijk boeken elke dag 4 moskeeën door elkaar heem om 6:30 ontbijt dat kan ik niet eens ontbijt noemen brood wat al een hele ochtend gelegen heeft Beleg is er nauwelijks , mensen betaal wat meer en boek beter dit is vreselijk

Vakanties.nl

goedkoop hotel met leuke lobby

slingerland
19-11-2013

hotel Erbil heeft een leuke lobby maar ook veel kamers die slecht zijn. Toen wij aankwamen werden we in een kamer geplaatst met uitzicht op..eigenlijk nergens, er kwam geen daglicht binnen. Ook was het erg vochtig in de badkamer. Een benauwde kamer. We hebben een andere kamer gevraagd en dat ging heel gemakkelijk. Een kamer met behoorlijk daglicht!! Er zijn dus hele slechte kamers en goede.

Geweldig !

M
8-10-2013

Hotel Erbil ligt op een super locatie.

De bezienswaardigheden liggen op loopafstand, dus openbaar vervoer hebben wij niet gebruikt. Bij het ontbijt kijk je uit over het water, heel mooi.

Het personeel is vriendelijk en is bereid om je te helpen bij bijvoorbeeld excursies.

De prijs/en kwaliteitverhoudig was naar onze mening goed, wij hebben er niet veel voor betaalt maar de kamers waren ruim en goed onderhouden. Er werd elke dag wel wat aan gedaan.

Istanbul zelf is ook een ongelooflijk leuke stad waar je veel dingen kunt bekijken, zoals de Bosporus. Zelf waren wij er 5 dagen, maar als je alles wil bekijken is dit veel te kort.

De buurt heeft veel leuke restaurantjes die goed betaalbaar zijn en waarvan het eten prima is!

Prima voor een stedentrip

jan
26-7-2013

Hotel is gedateerd, maar een prima ligging voor een stedentrip.

elke dag schone handdoeken , badkamer is typisch turks, veel kit en weinig waterdruk.

Ontbijt echt turks, maar goed.

Prima airco.

Ideale plek

Marian Leijenaar
10-6-2013

Hotel Erbil ligt op een fantastische locatie, vlakbij de highlights van Istanbul. Wij verbleven hier van 3 tot 8 juni. Geboekt bij touroperator, het voordeel is dat je van het vliegveld wordt opgehaald en teruggebracht. Vriendelijke ontvangst, de kamer is wel klein, het nadeel is ook dat , als je in je kamer bent het licht aanmoet. Je kijkt uit op n soort van schacht, waardoor er weinig licht in je kamer hebt.

De omgeving is super, veel restaurants, een tip is restaurant ozler aan de overkant, je loopt zo je hotel uit en er is keus genoeg.

Middelmatig Hotel

Marieke
25-5-2013

Hotel Erbil is qua ligging prima om de stad te verkennen. Zo ligt het allemaal op loopafstand van o.a. het paleis, de Hagia Sofia, de bazaar en dichtbij het water vanwaar je een boottocht kunt maken op de Bosporus. De kamer waar wij in zaten was alleen claustrofobisch klein en lijkt totaal niet op de foto's die ik hier in de reviews zie. We hadden één raam maar die keek niet naar buiten maar een soort schacht in, het was dus erg donker in de kamer. Verder was de kamer was heel gehorig en je hoorde steeds mensen binnenkomen en weggaan. Het ontbijt was voor ons voldoende, maar als je gewend bent brood met vleeswaren of kaas te eten heb je niet echt veel keus. Als we nog een andere keer zouden gaan zouden we een ander hotel kiezen, omdat we daar hebben gezien dat er in de buurt ontzettend veel hotels zijn.

Ligging en personeel zijn goed

Adem
9-5-2013

We kregen kamer 406. Dit is een kamer die uitkijkt op de binnenplaats van 2 bij 2 meter = dus geen frisse lucht, geen uitzicht. Nou is dit geen probleem als de kamer verder goed is; het was echt super klein, badkamer onder de schimmel en het was er warm terwijl het buiten lekker fris was. Verder was het ontbijt absoluut niet van 3 sterren niveau en de tv-zenders aanbod was ook niet goed.

Prijs/kwaliteit verhouding is echt niet eerlijk.

Nooit meer, vies hotel

Angelique
5-5-2013

Kamer was veel te klein voor 3 personen en 3 koffers. Lopen kon niet. Bedden waren doorgezakt, wel schone lakens. Ontbijt:stokbrood, boter,waterige jam, komkommer, tomaat, turkse kaas, sinas zonder prik (=jus orange) koffie/thee, belachelijk. Kamer was erg vies, rijp voor "red mijn vakantie". Eten in de straat ook niet te eten. Je denkt gratis brood vooraf te krijgen, maar naderhand betaal je ervoor. Vreselijke obers die je zowat het restaurant binnen willen trekken, erg vervelend en ze bleven aanhouden, ergerlijk gewoon. Je kunt te voet naar de Blauwe Moskee (die is ook van binnen NIET blauw), bedekte kleding en hoofddoek (daar verkrijgbaar)Aya Sofia en andere dingen. Boottocht over de Bospores rivier aanrader, maar eerst 30 minuten (hard) lopen voordat je bij de haven bent en de mensen maar voordringen want iedereen wil bovenop het dek zitten. Hop-on hop-off bus erg leuk om te doen. Veel gezien, maar 5 dagen was echt veel te lang. Nooit meer en zeker niet dit vieze hotel!!

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Erbil in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Erbil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.