Appartement Emirhan Inn

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag22°18°
Appartement Emirhan Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Emirhan Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Emirhan Inn in het Nederlands

Anders

Emirhan inn Apartment

Cristohe
22-1-2010

Mooi ruim appartement in uitstekende locatie. Appartement vlekkeloos schoon en een "thuis ver van huis" omgeving. Te kort verblijf om te zien al dat Istanbul te bieden heeft, maar we zullen terugkeren en zal meer dan waarschijnlijk het boek Sokullu Pasa Suite weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Emirhan Inn in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Emirhan Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.