Hotel Doubletree by Hilton Istanbul - Moda

HotelLuxe hotelWeer vandaag29°21°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Doubletree by Hilton Istanbul - Moda voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Doubletree by Hilton Istanbul - Moda in het Nederlands

Anders

Zoals altijd super. Ik kom graag terug naar dit hotel. Zeer prettige sfeer, zeer goede ligging, mooie kamers en zeer vriendelijke service.

De locatie van het hotel is echt perfect. Aziatische kant van Istanbul direct bij de veerboten. Dus verdere reizen binnen Istanbul heel gemakkelijk te organiseren. De ligging tot de winkels en kleine restaurants is eveneens zeer goed. Het hotel heeft een top restaurant op het dak en biedt een briljant uitzicht. Internet en tv aansluiting waren erg goed en de kamer ook verder mooi en ruim. Rustig! De medewerkers zijn allemaal zeer behulpzaam. Ik kom zeker terug. Temeer daar de prijs in het laagseizoen van december ook nog briljant was.

Modern hotel met een zeer centrale ligging op de Aziatische kant van Istanbul, goede verkeersverbinding naar de bezienswaardigheden van de stad, te voet kun je veel restaurants bereiken, behulpzaam personeel, kamermeubilair is comfortabel, geweldig uitzicht over Istanbul vanaf het dakterras met zwembad! Men moet de kamer met zeezicht boeken, goede prijs-kwaliteitsverhouding

Vakanties.nl

Het ideale hotel voor een stedentrip in Istanboel, de metro en de veerboot direct voor de deur en de omliggende bars, restaurants en winkeltjes zijn in 5 minuten te voet te bereiken. Het personeel is uiterst vriendelijk en attent. aan het ontbijtbuffet vind je alles wat je hart begeert. 100% aanbevolen en tot ziens.

Zeer goed gelegen hotel op de Aziatische kant van Istanbul. Gunstig gelegen ten opzichte van de pier. Tal van restaurants op loopafstand. Mooie ruime kamers, wel wat luid. Ruim dakterras met uitzicht.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Doubletree by Hilton Istanbul - Moda in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Doubletree by Hilton Istanbul - Moda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.