Hotel Diva's

Meer hotelinfo

11 reviews over Hotel Diva's

• 1gumus28-02-2019

nooit meer

ik zou niemand aanraden !!, slechte service kamer was onhygienisch. chiffon van de wc was stuk. locatie van het hotel was slecht te vinden. We hebben heel erg spijt !

• 9Diana02-09-2014

Top hotel in centrum

Prima hotel voor een city trip, simpel maar wel alles aanwezig. Schone kamers, badkamers, wifi en airco.

• 9pier06-05-2013

zeker boeken

Hotel divas is zeker prijs kwaliteit Het ligt overal kort bij Wel n steile straat Het ligt in het oude gedeelte 150 meter van de blauwe moskee De mensen van het hotel zijn heel behulpzaam Het onbijd is heel goed

• 7van der Burgh08-11-2011

Super ligging tov bezienswaardigheden

Netjes verzorgd hotel midden in centrum. Binnen enkele minuten staat u op het hippodroom, wel steile straat, heuvel af en op.Eis echter wel de kamer(s) die u geboekt heb, willen u graag in piepkleine "bezemkast" zonder raam stoppen in achterste gebouw, voorste gebouw veel beter.

Met jonge kinderen

• 8KB23-05-2011

Schoon, ontbijt goed, te kleine kamer

Het hotel is schoon, wordt iedere dag schoongemaakt (alleen niet gestofzuigd). De ligging is perfect, op loopafstand van de blauwe moskee, aya sophia, topkapi, grand bazaar, zee. Maar met de hellingen moet je wel stevige kuiten hebben. Het ontbijt is prima; vers, niet heel veel keus, maar ruim voldoende. Het hotel heeft een heel leuk binnenplaatsje waar je lekker kunt zitten. Wij hadden we niet zo'n geweldige kamer; ontzettend klein (6m²) en met een miniscuul klein raampje waar de gemiddelde mens niet bij kan. Het is ook heel erg gehorig. Je kunt de buren net niet horen ademen. Het personeel is beleefd. Nog een leuke tip voor een restaurant: restaurant Han (in de straat van de tram, tussen aya sophia en topkapi in), niet de goedkoopste, maar eten is heerlijk en bediening zeer vriendelijk.

• 9Anneke29-03-2011

Leuk knus hotelletje !!!

Hotel ligt hartje centrum en is netjes verzorgd. Wij hadden een kamer op de 3e etage met zeezicht. Ontbijt was voldoende, verwacht geen uitgebreid buffet, er ligt wat brood,kaas,jam,eitjes en koffie/thee.

Istanbul is een prachtige stad en zeker een stedentripje waard, de vele moskeeen,leuke restaurantjes en terrasjes (aan zee),vriendelijke mensen en WINKELS maakten het voor ons compleet ! Luchthaven Ataturk ligt op half uurtje met de taxi en kost je iets minder dan 20euro. Vanuit het hotel kun je ook een gedeelde transfer voor 5euro p.p boeken.

Wij gaan zeker nog een keer terug !!!

• 9willem-leny04-02-2011

toppie hotel

we zijn er 14 dagen geweest en gaan dit jaar weer. kamer werd elke dag gedaan en ook schoon beddengoed en handdoeken badkamer was ruim genoeg en bedden sliepen heerlijk.ontbijt was geweldig alles was vers brood werd daar zelf gebakken koffie was goed te drinken. zitje buiten was erg gezellig eigenaresse maakte altijd een praatje met je tijdens ontbijt.personeel werkte hard maar met plezier en was altijd in voor een praatje of om je te helpen waar nodig. bijna iedereen kon Engels. is geen alinn 5 sterren hotel ook daar zijn we geweest. dit was huislijker en ze wisten je naam dat heeft ook wel wat. s'nachts was het rustig zelfs van de moskee geen last gehad. en het centrum van istanbul was op loop afstand. dus TOPPIE HOTEL TOPPIE MENSEN en een PRACHT STAD in een woord we hadden een fijne vakantie en marmaris komt dan wel weer in 2012

• 7henk29-12-2010

Prima uitgangspunt voor bezoek aan Istanbul

Hotel Diva's is een prima hotel gelegen op loopafstand van de toeristische trekpleisters van Istanbul (zoals de Blauwe Moskee, Aya Sophia en de Bazaar). Gelegen in de wijk Sultanhamet maar wat minder goed bereikbaar voor mensen die wat slecht ter been zijn (klimwerk). Kamer zijn netjes en schoon, worden dagelijks onderhouden. Personeel is vriendelijk. Ontbijt is prima verzorgd.

Met vrienden

• 8sylvia Huizing01-07-2010

GEWELDIG

een prachtig hotel. De kamer was niet groot, maar netjes en schoon. Oke de moskee ernaast die om half 5 het gebed begon was wat minder maar na 1 nacht hoorde we dat ook niet meer. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en als je er van houdt prima!! dicht bij centrum IDEAAL!!!!!!!

Met vrienden

• 7vd kamp28-05-2010

schoon en vriendelijk.prima ontbijt.

hotel heeft een oud en nieuw gedeelte het oude gedeelte is gerenoveerd.wij hadden kamers met gescheiden bedden geboekt maar kregen piep kleine kamertjes eneen tweifelaar (130)als twee persoons bed. naar lang aandringen kregen wij 2veel ruimere kamers met balkon maar dat kon pas de volgende dag.Wij hebben meer mensen zien verkassen.Geen kamer bij de 24uurs receptie accepteren, veel herry en gepraat de hele nacht door. en op je strepen staan dat wat je boekt ook krijgt.Verder alles O.K.wij hebben fijne dagen gehad.

Met oudere kinderen

0 tips over Hotel Diva's

0 vragen over Hotel Diva's

• VerzorgingHalfpension, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• KeukenKeuken

• WinkelsKapper
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats