Hotel Crystal

Hotel Crystal

FamiliehotelWeer vandaag28°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Crystal in het Nederlands

2005

wij zijn in november in dit hotel terrecht gekomen, en er

sonja
30-5-2005

wij zijn in november in dit hotel terrecht gekomen, en hebben er geen spijt van gehad.De kamers zijn een beetje over de datum maar wel netjes en schoon. Wij hadde alleen het ontbijt erbij en dit was erg goed en uitgebreid alleen worden de warme gerechten koud geserveerd,dit is dan ook jammer. Verder zit je 5min. lopen van het bekende taksim plein,en de taksi standplaats. gaan er zeker naar terug.

Gereisd Anders in Mon May 30 2005 17:35:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crystal in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crystal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.