Hotel Ciragan Palace Kempinski *****

Hotel Ciragan Palace Kempinski *****

Hotel Ciragan Palace Kempinski
Hotel Ciragan Palace Kempinski
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Ciragan Palace Kempinski voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Ciragan Palace Kempinski in het Nederlands

Fantastisch!

Ipek Faydali, 6-2-2017

Dit was een van mijn mooiste verblijven ooit. De entourage, de ligging pal aan de Bosporus, de faciliteiten, de service, het restaurant (zelfs sushi bij het ontbijt!), alles was geweldig. Het is een wat duurdere prijsklasse, maar absoluut het geld waard!

Prachtig hotel!

Angelique Kalverda, 21-3-2010

Wat een luxe, ligging en sfeer! Heel bijzonder. Echt een tophotel!

werkelijk betoverend, dit is mijn oase in deze drukke stad, het personeel is niets teveel, receptionistes brengen je waar je moet zijn in plaats van de weg te wijzen, kamer betoverend!!!!!!!

Het kost wat maar het is elke cent dubbel en dwars waard TIP: bel het hotel rechtstreeks, dat scheelt heel veel op de kamerprijs, kan oplopen tot 50%!!!! Kijk op www.ciraganpalace.com

ik ben iemand die luxe wel is gewend moet ik eerlijk toegeven maar wat ik hier aantrof shockeerde me heel erg (positief dan). ik had een luxe suite besteld en het was werkelijk waar een schitterend hotel/museum. alles is heel erg goed onderhouden. ik ging in de winter en hetzwembad buiten was geweldig. lekker warm water waar het stoom vanafkomt. je zwemt lekker met uitzicht op de prachtige bosporus. je bent wat geld kwijt, maar je krijgt er wel wat voor terug. mijn complimenten voor het managment... uitstekend!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ciragan Palace Kempinski in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ciragan Palace Kempinski zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ciragan Palace Kempinski scoort een 9.43 uit 10 op basis van 4 reviews.