Hotel Ciragan Palace Bosphoruszicht *****

Hotel Ciragan Palace Bosphoruszicht *****

Hotel Ciragan Palace Bosphoruszicht

We hebben een aantal aanbieders voor Ciragan Palace Bosphoruszicht voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ciragan Palace Bosphoruszicht in het Nederlands

Superhotel

Nicolas, 17-7-2008

Superhotel. We zijn er vorig jaar met de familie naartoe geweest op kosten van iemand anders, wat het alleen maar mooier maakt. Personeel behandelt je als een koning. Aanraders: boottochtje op de bosphorus en zoals eerder vermeld restaurant Sunrise 's avonds. Prachtig zicht en heel lekker eten.

Een exclusief Hotel met een prachtige ligging

Christel, 19-7-2005

Een exclusief Hotel met een prachtige ligging. Een imposant bouwwerk waar aan luxus niet gespaard werd... Jammer genoeg niet voor iedereen betaalbaar.

Een tip : Restaurant Sunrise in de nabijheid, een aanrader!

PRACHTIG HOTEL! zeer goede service, heerlijk eten, mooi uitzicht en zeer vriendelijk personeel. We gaan ieder jaar weer terug. echt een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ciragan Palace Bosphoruszicht in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ciragan Palace Bosphoruszicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ciragan Palace Bosphoruszicht scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.