Hotel Centrum

Kleine hotelsWeer vandaag14°9°
7,8

73 reviews over Hotel Centrum in het Nederlands

Ben reisagente en dit hotel is zeker een aanrader! De ligging is ideaal (kleine 10 min. lopen naar alle bezienswaardigheden en andere toeristische punten. De kamers zijn schoon en netjes. Ok, missch klein, maar zit je de hele dag op de kamer? NEE, dus niet over zeuren! Het ontbijt is niet zoals wij NL's gewend zijn, maar goed te eten! Je bent tenslotte ergens anders, pas je aan. Zoals velen hieronder vermelden: geen 4* waard: het aantal sterren hangt NIET samen met ontbijt oid. Het heeft met méérdere factoren te maken, zoals de ligging, de kamerfaciliteiten (bijv. een föhn), de hotelfaciliteiten etc. Het hotelpersoneel is ook erg vriendelijk en behulpzaam. Ben vaker in Instanbul geweest en dit hotel is een absolute aanrader! De prijs/kwaliteitverhouding was ook zeer goed (het ligt eraan bij welke reisorganisatie je boekt en wát je ervoor betaalt en dat is in mijn geval top geweest!)

geweldig hotel!!! Ik ben hier met een groep leerlingen geweest en ik was erg onder de indruk. Schoon, uitgebreid ontbijtbuffet, mooie nette kamers, lekker dichtbij, supermarkt om de hoek, vriendelijk en geduldig personeel en in combinatie met Touroperator ontzettend goedkoop!

dit hotel ligt op steenworp afstand van de blauwe moskee, haghia sofia en bij de bosphorus waar je mooie boottochten kan maken. het hotel is daarom perfect. het ontbijt is echter geen 4**** waard,wel lekker maar beperkt.

de (bad)kamer is schoon en netjes.

zorg dat je niet op kamer 501 of 502 terecht komt,want dan lig je precies onder het restaurant waar ze wel eens 's nachts lawaai maken (parketvloeren).

Vakanties.nl

kleine schoone kamers, slechts maagvullend ontbijt (geen 4 sterren waard), centrale ligging, overprijsd kaart van Istanbul bij de receptie

2005

Goede keuze vooral vanwege de centrale ligging. Ontbijt is goed, de kamers netjes en schoon. De kamers zijn wel erg gehorig en het matras erg hard. Verder prima hotel.

Na overboeking bij Golden Horn (een week van tevoren te horen gekregen) verplaatst naar Hotel Centrum. Viel 100% mee ondanks na het lezen van onderstaande berichten. Ontbijt was niet echt bijzonder maar genoeg. Eén tip ga niet in de periode van het suikerfeest want dan zijn de Grand/Egyptische Bazaar gesloten, helaas niet vermeld door de touroperator de rest van de bezienswaardigheden zijn gwoon open. Ben zelf een cultuurbarbaar dus was niet aan mij besteed wel naar Ak Merkez heel groot winkelcentrum met de taxi geweest (12 miljoen TL) zonder meter dit na vragen bij de receptie.

goed hotel

erna
11-11-2005

goed hotel.ligging prima in de directe omgeving van bezienswaardigheden.kamer smal maar netjes.eten viel beetje tegen voor een 4 sterren hotel.bezocht oktober 2005.

Het hotel ligt uitstekend voor het bereiken van een groot aantal bezienswaardigheden, veelal binnen 10 minuten loopafstand. Het ziet er schoon en netjes uit en het personeel is zeer correct. De kamers zijn klein uitgevallen maar verder prima. Het hotel is gelegen in een rustige straat met een aantal restaurantjes en kleine winkels. Prima keuze vooral door de centrale ligging. Bezocht in juni 2005

Wendy & Mark,

Ik kan me bij het verhaal van Johan aansluiten. Wij hebben zelfs een andere kamer gevraagd, die ook niet groter bleek. Alleen de kast was nu wel bereikbaar. Voor mijn ouders, die op leeftijd zijn, was de kamer echt te klein.

Wat wel ongelooflijk is, is dat je als gast entree moet betalen voor de sauna en om een massage te mogen ondergaan. De internet aansluiting heb ik ook niet kunnen vinden, zoals vermeld in de gids.

ik vond het een goed hotel vooral als je maar een paar dagen gaat. De kamers zijn niet groot maar voor alleen te slapen zijn ze prima en schoon. Het ontbijt vond ik ook prima wat vlees een ei wat zoetigheid,yoghurt,fruit. Thuis is die niet uitgebreider. Het is me prima bevallen daar en zeker voor herhaling vatbaar.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Centrum in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Centrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.