Hotel Centrum

7,8

73 reviews over Hotel Centrum in het Nederlands

Wilde net weer boeken, maar kon niet in de door mij gewenste periode. Twee telefoontjes en kon wél.

Vorig jaar april/mei geweest voor huwelijk van een vriendin (waanzinnige stad voor zoiets!) en ook mijn ouders meegenomen. Service is erg goed (ook voor ouderen 80+ dus, kamers niet aan straatzijde vragen) Ontbijt prima en vers (maar niet nederlands) Koffie is oplos. Kamers zijn goed, hoewel klein en de airco kan WEL aan! Tis even zoeken... Alle belangrijke attracties in de buurt en ook voor (fitte!) ouderen op loopafstand. Van harte aanbevolen.

We hebben van 18 t/m 22 maart overnacht in het Centrumhotel en dat is uitermate goed bevallen.!!!

Ligging is perfect, kamers prima, de service is er goed en het personeel is echt erg aardig en vriendelijk!!

Bij een volgende stedentrip kies is weer voor het Centrum hotel.

net terug v

Mieke
20-3-2008

net terug v.combi wintersport (uludag)met istanbul , een aanrader

Hotel heeft een prima ligging in het centrum, je zit overal dichtbij. Goeie kamer,service,ontbijt en bovenal zeer vriendelijke medewerkers.

vooral het uitzicht van het restaurant (6e etage)bij avond is indrukwekkend. Bij een volgend bezoek komen we zeker weer terug in Centrum hotel!

tessekkur ederim

We hebben een aantal aanbieders voor Centrum voor je op een rij gezet:

in tegenstelling tot het uiterst onvriendelijke personeel op de vlucht was het Centrum hotel een oase. Kleine goede kamers, goed ontbijt en heerlijk dicht bij de meeste bezienswaardigheden.

Bezoek dit hotel absoluut weer

Vond het een erg goed hotel voor de prijs die we er voor betaald hadden. Ligging is echt heel erg centraal. Het grootste gedeelte van de bezienswaardigheden liggen op loopafstand. Kamers waren goed, badkamer iets verouderd. Maar wel lekkere douche. De hamam onder het hotel is ook zeker een aanrader. Ontbijt was prima, genoeg keuze, zeker als ik het bij andere hotels hoorde.

Al met al als we nog eens naar Istanbul zouden gaan, zou ik zeker weer hier heen gaan.

In het hotel verbleven voor een paar dagen als verlenging van de wintersport in Kartalkaya!Erg leuke combinatie.

Door ligging van het hotel is het goed te doen om voor 3 dagen in Istanbul te verblijven...Kamer goed, misschien niet heel ruim maar het blijft een stadshotel voor de rest allemaal erg goed geregeld.

Van 8 t/m 13 januari ben ik samen met mijn moeder in het Centrum Hotel geweest. De kamers zijn inderdaad niet groot, maar ook niet storend klein. De ligging is werkelijk perfect, en de service is uitmuntend. De receptie en bediening zijn uitermate vriendelijk, en ik vond het ontbijt prima.

Een volgende keer kies ik weer voor Centrum Hotel!

Ondanks problemen om er te komen (met dank aan de touroperator bijv opgehaald van het vliegveld in een MINI Cooper 2x gewijzigde vliegtijden en zelf maar met oplossing gekomen om te vliegen via Dusseldorf) waren we blij weer in het hotel waar wij in november 2007 ook verbleven weer aan te komen.

Zoals uit onze cijfers blijkt is het een idieaal gelegen hotel voor uitstapjes in het Centrum alles op loopafstand. Enige punt van kritiek zou kunnen zij ndat de kamers nou niet bepaald ruim zijn. Als wij ooit nog een keer beslissen naar Istanbul terug te gaan dan zou dit hotel er zeker weer voor in aanmerking komen

Kamers wat aan de kleine kant

N. Aries
29-1-2008

Kamers wat aan de kleine kant. Wel heel schoon. Iedere dag schone handdoeken. Heerlijke douche. Ontbijt niet heel uitgebreid, maar op zich prima. Op hele korte loopafstand van de belangrijkste bezienswaardigheden.

Leuk hotel met kleine schone kamers

Bill
27-1-2008

Leuk hotel met kleine schone kamers. Verwarming was prima verzorgd. Matrassen zijn aan de harde kant en, doordat wij met een grote groep studenten daar verbleven, wel gehorig. Goede uitvalbasis voor alle bezienswaardigheden. Veel leuke restaurants in de buurt.

We gaan zeker hier nog een keer naar terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Centrum voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Centrum in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Centrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Centrum scoort een 7.8 uit 10 op basis van 75 reviews.