Hotel Centrum

Kleine hotelsWeer vandaag17°12°
7,8

73 reviews over Hotel Centrum in het Nederlands

Kamer op de 5e verdieping die vanaf 06.30 in de ochtend erg lawaaiig was door het restaurant op de verdieping erboven. Dit was zwaar onvoldoende. Voor de rest goed, maar het belangrijkste dus niet.

Prima hotel, uitstekend locatie

Karen
25-6-2008

Wij vonden dit een prima hotel en zeer centraal gelegen. Bezienswaardigheden zijn op loopafstand, tram halte en haven zijn ook dichtbij. De straat voor het hotel met diverse restaurantjes is niet toegankelijk voor auto's. Dit was heel fijn want je kunt in een van de restauranten met terras eten in deze straat, zonder dat je last had van de uitlaatgassen. Klein minpuntje is de gehorigheid van de kamers naar de gang.

prima hotel in gezellige buurt. Wel een rare ervaring met het boeken van een excursie: we hebben betaald voor zowel een boottrip op de Bosporus als een rondrit en een bezoek aan de spice-market, totaal 4 uur. Echter we hebben alleen de boottrip gehad en waren na 2 uur klaar...Dit aangekaart bij het hotel maar men kon er niks aan doen...Beetje vreemd en teleurstellend.

Een goed hotel

Robert Stoppels
23-6-2008

Een volgende keer zou ik hier zeker weer naar toegaan. In vergelijking met andere hotels in Istanbul is dit hotel een absolute aanrader. Bij vragen aan de receptie werd er niet goed gereageerd. Voor de rest alles super.

Istanbul

Marieke
21-6-2008

Hotel Centrum, ligt echt in het centrum althans, in het historische centrum. Voor mij was dit helemaal goed want ik ben heel even naar het andere gedeelte geweest maar vond het gedeelte waar hotel centrum ligt echt 10 keer leuker als het andere gedeelte. Ook is het echt 5 minuten lopen van het topkapi paleis, aye sophia en al de andere mooie dingen die daar te doen zijn. Het hotel is niet een super hotel, maar wel gewoon goed qua prijs kwaliteit. Dus wil je een weekje istanbul voor niet al te veel geld, zou ik iedereen wel dit hotel aanraden.

Goed hotel, badkamer kon wat schoner

fam. den Toom
19-6-2008

Goed hotel, badkamer kon wat schoner.

Goed ontbijt, alleen was er nergens vermeld dat je de jus d'orange moest betalen, iets meer dan 2 euro per glas, dus bij vertrek extra kosten. Dit kan aardig oplopen als je met een gezin bent.

Dus een verbeter punt.

Verder alles naar wens geweest, zeker een aanrader.

Samen met mijn beide dochters (19 en bijna 18) heb ik Istanbul bezocht en verbleven wij in hotel Centrum. Een gewoon hotel, zonder poespas, maar goed verzorgd. Vanuit het hotel is het merendeel van de bezienswaardigheden in Istanbul goed te bereiken. In de directe omgeving voldoende eetgelegenheden. Een prima keuze geweest dus.

Het is een keurig hotel

Cobie Steinbuch
12-6-2008

Het is een keurig hotel. Kamers zijn niet heel groot. Sanitair is schoon. Het personeel is vriendelijk. De ligging is echt uitstekend. MIdden in het centrum. Alles is op loopafstand. Het restaurant voor de deur is ook prima en gezellig.

Prima hotel voor prima prijs

Marjo en Marieke
9-6-2008

Prima hotel voor prima prijs. Zeer centraal gelegen tov alle grote bezienswaardigheden, restaurantjes in direct omgeving. Vriendelijk, correct en zeer behulpzaam personeel. Dat mensen klagen over het ontbijt is zeer onterecht. Je moet je wel realiseren dat je in een ander land met een andere eetcultuur dan Nederland bent. Ontbijt kon je op de 6e verdieping met prachtig uitzicht over de stand. Een zeer uitgebreid Turks ontbijt met zowel bruin- als witbrood, diverse hartige belegsoorten (meerdere vleeswaren en kaassoorten), olijven, tomaat, komkommer e.d., zoetigheid, yoghurt met diverse mogelijkheden voor toevoegingen (cornflakes, gedroogde vruchten enz), ei, roerei, warme turkse worstjes enz. enz.

Al met al: EEN AANRADER!! Volgende keer Istanbul ga ik zeker weer ik dit hotel.

Prima hotel

van der weerd
6-5-2008

Prima hotel. Perfecte ligging. Alles op loopafstand te doen. Kamers geod schoon. Niet allemaal even groot. Goede service. Ontbijt was niets op aan te merken.

Wel het nodige straatleven. Ook 's avonds. Hebben alle hotels in het centrum

Geboekt rechstreeks via website hotel. Scheelt erg veel. (100 euro per nacht voor 2 2 persoonskamers) Perfecte prijs/ kwaliteitsverhouding.

Kortom: Gweldig hotel voor bezoek istanbul.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Centrum in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Centrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.