Hotel Centrum

73 reviews over Hotel Centrum in het Nederlands

Centraal gelegen hotel .

katrijn
15-11-2014

Hotel centrum ligt dicht bij de toeristische bezienswaardigheden en dicht bij vele restaurants. Het begin van de straat geeft wel een ietwat verwaarloosd beeld.

Prima hotel voor stedentrip.

Ron136
25-3-2014

Eenvoudig maar prima hotel gelegen in het oude centrum van Istanbul. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is niet uitgebreid maar kwalitatief in orde. De kamers zijn schoon en worden goed onderhouden. Vanaf het hotel kun je in 20 minuten op het Taksimplein zijn (winkelstraat) en op 10 minuten lopen liggen de grote bazaar, Ayasofia moskee, Blauwe moskee, het Topkapi paleis en de brug over de Bosporus. Vele restaurantjes, barretjes en winkels in de direct omgeving van het hotel aanwezig. Prima hotel voor een stedentrip Istanbul! De stad heeft ons zeer positief verrast.

Hotel ligt op loopafstand van de hoogtepunten van Istanbul en op paar minuten van tramstation Gülhane in een autovrije straat. Deze straat is heel gezellig maar ook tot ca. 1.00 uur zeer druk en lawaaiierig, hiermee is bij de isolatie van het hotel en bij de tijden van het ontbijtbuffet geen rekening gehouden. Ontbijt is tot 10.00 uur maar vanaf 9.30 uur wordt het niet meer bijgevuld en strikt om 10.00 uur wordt het eten opgeruimd.

Receptiepersoneel is erg aardig en behulpzaam.

Badkamer is klein maar alles is goed schoon.

We hebben een aantal aanbieders voor Centrum voor je op een rij gezet:

Prima hotel in het centrum van Istanbul

André
10-9-2010

Dit hotel is een perfecte uitvalsbasis voor een stedentrip. De belangrijkste bezienswaardigheden liggen of op loopafstand, of zijn bereikbaar per tram waar je met 7 a 8 minuten lopen bent. In de buurt allerlei restaurants en souvenirwinkels. Dit is duidelijk geen woonwijk maar een hotel/toeristenwijk.

Met ruim 10 minuten lopen ben je bij de haven en kan je je verder per boot verplaatsen. Ontbijt is prima. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

Fantastisch hotel

Alfred Kroes
7-6-2010

Perfect hotel voor en stedentrip. De kamer en badkamer zijn niet groot maar wel van alle gemakken voorzien. Het hotel is schoon. De bedden zijn goed. De ligging t.o.v. de grote bezienswaardigheden is zeer goed. De buurt waarin het hotel ligt is autovrij en er zijn heel veel leuke restaurantjes. De sfeer in de buurt is erg relaxed.

Erg leuk is het ontbijtrestaurant op de 6e verdieping.

Hotel Centrum in Istanbul was erg prettig om te verblijven. Vriendelijke mensen en goede service.

prachtige locatie

Jan Romijn
14-6-2009

Hotel Centrum is een prima hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt was goed en gevarieerd en de kamer was niet echt groot maar had wel prima bedden.Alles werd netjes schoongemaakt, iedere dag schone handdoeken.De ligging is fantastisch in het gezellige centrum met een prima restaurant direct aan de overkant.Een aanrader voor een trip naar Istanbul.

Perfecte ligging

Rein Evers
5-5-2009

Voor 5 dagen naar Istanbul gegaan en overnacht in dit hotel. Een leuk hotel op een ideale locatie. Zeer centraal gelegen en alles op loopafstand. Kamers zijn netjes met goede bedden. Badkamer is gewoon te klein. Het uitzicht vanuit de kamer viel wat tegen. Ontbijt is goed, maar als het druk is, moet je blij zijn als er een vrij tafeltje is.

Het enigste minpunt van het hotel was de receptie. De vrouwelijke persoon was zeer kortaf en was niet echt geschikt voor haar functie.

Hotel Centrum is zeker een aanrader.

Goed hotel voor een stedentrip.

Jos B. te Zwolle
23-4-2009

Goed hotel voor deze prijsklasse.

Vers ontbijt, goede bedden , kleine maar nette badkamer, iedere dag schone handdoeken. vriendelijk personeel. op loop afstand van de Blauwe Moskee en Hagia Sofia en andere mooie plekken van Istanbul.

Als we weer naar Istanbul gaan nemen we dit hotel weer.

volgende keer weer dit hotel

Veronim
18-4-2009

In begin april hier gelogeerd. Prima ligging, ook t.o.v. restaurantjes, goede,niet al te grote kamers,wel schoon en goede bedden.Badkamer klein maar met goede douche. Ontbijt prima!Lekker vers brood, vers geperste jus d'orange enz. Een aanrader dus.

We hebben een aantal aanbieders voor Centrum voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Centrum in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Centrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Centrum scoort een 7.8 uit 10 op basis van 75 reviews.