Boottocht op de Bosporus

8.1Fantastisch

2.4km van centrum

• 8givago10-11-2016

Leuke boottocht

Bij goed weer kan je genieten van een boottocht op de Bosporus, een rivier tussen Azië en Europa, je vaart langs Ottomaanse huizen , paleizen en forten.Wij vaarden met Turyol prijs 12 lira ,duur 1,5 uur.Als je voldoende tijd hebt zeker doen.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7anja05-07-2015

Mooie gebouwen aan de waterkant

Wij hadden zelf een boottocht van 2 uur geregeld. Dit is makkelijk te doen in de haven van istanbul. Ik geloof dat het 15 tl kostte. Je ziet mooie gebouwen langs de Bosporus

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 8Dorine Steenstra12-05-2015

Heerlijk rustpunt

Heerlijk rustpunt in een drukke stad. Mooie uitzichten op de beide oevers met bijbehorende gebouwen (europees en aziatisch).

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Lisselotte05-05-2015

Doen!

Echte de moeite waard. Vanuit een boot ziet het er allemaal anders uit.

Gereisd met partner in april 2015

• 10Cuneyt21-04-2015

Mooii weer

Niet betalen ga naar Kadikoy daarna naar Besiktas met verboot. Veel Leuker en goedkoper.

Alleen gereisd in april 2015

• 8Margreet15-04-2015

Vanuit het water Istanbul bekijken

Erg mooi! Je ziet vanaf het water een groot gedeelte van Istanbul, we hebben zelfs dolfijnen zien zwemmen

Gereisd met vrienden in april 2015

• 8cor06-04-2015

mooi tocht

mooie tocht met een stop bij de zwarte zee.

maart 2015

• 9nicole28-03-2015

Aanrader, leuk om te doen

Neem gewoon één van de ferry's , die varen af en aan. Loopt aan boord ook vaak iemand met drankjes rond. Heel goedkoop en zeker zo leuk als met een toeristenboot.

Gereisd met partner in maart 2015

• 10Ron de Bruin20-02-2015

Erg mooi

Die mag je niet overslaan, vooral s'avonds erg mooi.

Gereisd met partner in februari 2015

• 8silviareinshagen200516-02-2015

leuk

bekijk Istanbul vanaf de drukke Bosporus.Veel paleizen langs de route. Wij hebben veel dolfijnen gezien. Kleine middag cruise geboekt met heerlijke lunch. Enige minpunt was de verplichte tussenstop op het noordelijke punt van de bosporus, een verwaarloosd dorpje met restaurants

Gereisd met vrienden in februari 2015

10 van de 72 reviews gezien