Hotel Black Bird

7.1Goed

29 reviews over Hotel Black Bird

• 6Ali05-12-2011

Nooi meer

Hotel black bird is zeer gehorig. Door zeer dunne kamermuren waardoor je buren heel luid kan horen, geluid van mosteeen in de nabije omgeving en de auto`s die de hele nacht te horen zijn, hebben wij veel moeite gehad met slappen. de sauna en turkse bad zijn niet gratis.

Gereisd met partner in november 2011

• 7Anneke van Rijnsbergen14-06-2011

niet voor rokers

Redelijk hotel in de wijk Laleli, met de tram ben je binnen 10 minuten bij de Grand Bazar. als je niet van lopen houdt. Maar.... het hotel voert een fanatiek anti-roken beleid. Je mag nergens maar dan ook nergens in het hotel roken. Ook niet in je eigen kamer en zelfs niet op je balkon als je de mazzel hebt een kamer met balkon toegewezen te krijgen. Als je rookt maakt dat je uitstapje Istanbul er niet gezelliger op.

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 5Tjerk21-03-2011

Oke, maar niet weer.

Ruime kamers die dagelijks goed schoon werden gemaakt. Het was ruim 10 minuten lopen naar de dichtstbijzijnde tramhalte, lopen naar een leuke toeristische attractie of bezienswaardigheid zit er niet bij. Het receptie personeel was erg streng en onvriendelijk. Het ontbijt was iedere dag het zelfde met weinig smaak. Veel broodbeleg waar je niet kon uithalen wat het moest voorstellen. Wij waren in het hotel met een schoolse excursie.

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 4Alice30-11-2010

Vergane glorie !

Dit hotel is absoluut geen 4* hotel. Vroegere jaren was dit misschien wel zo, maar het is vergane glorie. De kamers waren niet netjes (glasgordijnen heel erg vuil) en vast tapijt ook niet erg netjes. De zeep hing in een bokaaltje aan de muur aan lavabo en bad, maar ook dit werkte niet goed. Geen shampoo voorzien. Het eten was redelijk goed te smaken, maar er was steeds maar 1 gerecht, vaak ook hetzelfde en steeds verwerkte restjes. Het ontbijt was heel povertjes. Istanbul is een schitterende stad waar we graag zullen terug gaan, maar wel in een ander hotel. Absoluut geen aanrader.

Gereisd met vrienden in november 2010

• 6M en A17-11-2009

Niet echt een aanrader

Niet echt een 4 * hotel... Ontbijt niet helemaal oké, .het brood wordt in een keer gesneden en ligt op een grote berg hard te worden, een toaster zou een goed idee zijn ! Kamers klein,niet altijd even schoon, we zijn bij hotel istanbul gaan kijken ,een straat verder , die is beduidend van een beter kaliber, als je een georganiseerde excursiereis hebt, zou ik om dat hotel vragen en niet afwachten waar je terecht komt,(ze zeggen bij het reisburo dat dat op het laatst pas wordt doorgegeven),dit hotel had ook echt genoeg vrije kamers....dus NIET mee akkoord gaan is mijn mening.

Gereisd met vrienden in november 2009

• 6Marc en Marleen15-08-2009

niet zo denderend

Bij aankomst 's avonds kregen we enkel nog een broodje terwijl er een warme maaltijd voorzien was (beetje te laat naar hun normen). De kamer was netjes naar hun normen, maar heel lawaaierig (straatkant en net boven een winkeltje). Het ontbijt was redelijk, het warme eten 's avonds werd aan tafel gebracht, dus geen keus en niet echt lekker. Frisdrank ook duur. Wij hadden een eigen gids mee, gelukkig want aan de receptie kon je niet veel vragen, niet vriendelijk en niet behulpzaam.

Gereisd met vrienden in maart 2008

• 7E. van Utteren02-03-2009

Best aan te bevelen aan een kennis

Hotel Black Bird ligt in een vrij rustige wijk. We hebben geen last gehad dat onze kamer aan de straatzijde lag. De afstand tot openbaar vervoer was kort.

Er was een attente servicedesk / lobby. Men heeft ons nooit in kou laten staan. Er was fax en internet tegen geringe vergoeding.

In tweede instantie (maar nog dezelfde avond) kregen we een ruimere kamer met een queensize bed. De badkamer was ruim en had een uitstekende douche!

Men serveerde een redelijk ontbijtbufet. Er was ook dinermogelijkheid. Men was daarbij wel zeer stipt met de tijd!

In de "kelder" waren faciliteiten zoals sauna, Turks bad, fitness, etc. Hiervan hebben we overigens geen gebruik gemaakt.

Gereisd met partner in februari 2009

• 8Selda & Coskun05-07-2008

Centraal gelegen, metro op 2 min afstand. Kamers zijn schoon en netjes, goed onderhouden. Kamers zijn ietwat gehorig maar geen last van de disco gehad. Saai ontbijt, wel voldoende.

Zeker een aanrader! Volgend jaar zijn wij er weer.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Fam van Loon17-05-2008

we vonden het hotel een goede uitvals basis voor ons verblijf in Istanbul

Gereisd met familie in mei 2008

• 6M. Jansen Van Galen05-05-2008

Voor een 4 sterrenhotel vonden wij de kamers vrij eenvoudig, de badkamer was wel redelijk luxe uitgevoerd. De jacuzzi in het bad werkte niet. Het ontbijt was elke dag precies hetzelfde, ook niet erg uitgebreid. Voor verse jus'd'orange moest apart worden betaald (€ 3,-- per glas!) Het hotel ligt overigens in dezelfde straat als een hele grote moskee, je wordt iedere nacht om 05:00uur gewekt door de oproep voor de moslims om naar de moskee te komen. Dit is erg storend voor de nachtrust, hard en duurt circa een kwartier. De straat is ook redelijk druk, er wordt van 's ochtend vroeg tot 's avonds laat flink getoeterd door de altijd ongeduldige Turkse autorijders.

Gereisd met familie in mei 2008

Hotel Black Bird info