Hotel Best Western Empire Palace *****

Hotel Best Western Empire Palace *****

Hotel Best Western Empire Palace
Hotel Best Western Empire Palace
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Empire Palace voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Best Western Empire Palace in het Nederlands

prima plek voor alleenreizende vrouw

H.F. van Zuijlen, 15-7-2015

Als alleenreizende vrouw voelde ik mij volkomen welkom en veilig in dit hotel. De kamers zijn groot en heel schoon. Het ontbijt is uitstekend verzorgd en het personeel is vriendelijk. Fijn om een aantal engels sprekende werkende vrouwen te zien in een door mannen gedomineerde stad.

Mooie locatie, goed ontbijt

Leonie, 11-11-2012

Inderdaad bijzonder goed gelegen. Veel leuk restaurantjes in de buurt en dicht bij de belangrijkste attracties, een halte van de centrale tramlijn en aanlegplaatsen van veerboten naar alle delen van de stad. Ontbijt was prima en leuk op het overdekte dakterras. Wel oordopjes meenemen ivm de dichtbijgelegen moskee (maar dat geldt voor heel Istanbul)

Fantastische Plek

Ben, 20-9-2012

Hotel Best Western Empire Palace in Istanbul kan ik iedereen aanraden. Het hotel heeft een perfecte ligging t.a.v Grote bazar, Tokapi paleis, Hagia Sophia, centrum van Sirkeci en centrum van Sultanaamet. De mensen van het hotel zijn vriendelijk, beleefd en helpen direct als je wat wit weten.

De kamers was ruim, smaakvol ingericht en heel schoon.

Rondom het hotel bijzonder goede restaurants met vriendelijke mensen.

Kortom een echte aanrader.

mooi hotel karig ontbijt

Luc K., 4-6-2012

Het hotel zelf is prima. Mooie frisse kamers en een schone badkamer. Het kluisje op de kamer kwam goed van pas omdat ze niet teveel pasjes e.d. wilden meenemen overdag. Het ontbijt viel behoorlijk tegen. Veel keus, maar de verkeerde dingen. Geen vers fruit en brood(jes) van de dag ervoor. De ontbijtzaal ziet er minder romantisch uit dan op de foto. Wij zijn tegen betaling gaan ontbijten bij Hotel Faros, 50 meter verderop. Verse croissants, lekkere aardbeien, vers fruit en super aardige mensen.

Ideale centrale ligging

Janus, 17-4-2012

Centraal gelegen bij trein en boot, tramhalte om de hoek. Grote 3p kamer aan voorzijde, langs drukke weg (met tram). Ontbijt op bovenste verdieping met uitzicht over stad en bosporus is goed, maar niet speciaal. Vriendelijk personeel met goede tips.

Goede locatie voor de verkenning van Istanbul

jj.veenema, 16-11-2011

Best Western Empire Palace is een zeer geschikte lokatie om Istanbul te verkennen. De belangrijkste bezienswaardigheden liggen op loopafstand in het oude stadsgedeelte. Verder loopt er een tram door de straat om wat verder gelegen bezienswaardigheden te bezoeken. Volop restaurantjes rondom het hotel. Ontbijt op 6e verdieping met uitzicht over de stad.

super

jozef, 20-8-2011

het is prachtig er was een mooi zwembad het eten was super.

geweldige gastvrijheid

adrieenne, 17-2-2011

een prettig hotel, de ligging is fantastisch, alle toeristische trekpleisters op loopafstand

Mooie centrale ligging

paulpb, 13-5-2010

De centrale ligging is de grootste troef van dit hotel.

heb geen vergelijkingsmateriaal maar vond het hotel redelijk tot goed. Het aantal sterren waard...?!? De triple room die we hadden was klein en er was geluidsoverlast van trappenhal en straat. Het hotel ligt nml aan een drukke weg waar een tram doorheen gaat.

Wel vriendelijk personeel en een redelijk ontbijt.

Geweldige ligging en heerlijk ontbijt

Marc, 12-11-2009

Het hotel ligt midden tussen alle grote toeristische attracties. Bazaar, aya sofia, blauwe moskee, topkapi en de bosporus allemaal te voet binnen 10 minuten te bereiken.

De kamers zijn wat aan de krappe kant, maar je slaapt er toch alleen maar. Het kussen-menu is een groot pluspunt. Ook de airco en elke dag gratis water flesjes zijn een pluspunt. Kleine ramen dus niet heel veel daglicht, maar hierdoor ook niet zoveel lawaai (wij zaten op de 5e verdieping).

Het ontbijt op het overdekte dakterras is zeer rijkelijk. Alles is aanwezig en je geniet van een prachtig uitzicht over de daken van istanbul en de bosporus.

Leuke loungebanken in het straatje naast het hotel.

Het heeft ook een hammam, daar hebben wij geen gebruik van gemaakt.

De service is prima, ze doen er alles voor je.

Kortom geweldige plek voor een korte stedentrip!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Empire Palace in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Empire Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Empire Palace scoort een 8.1 uit 10 op basis van 29 reviews.