Hotel Avicenna

Anders

Geweldige stad, goed hotel

Lotte
26-11-2012

Het hotel is geweldig gelegen. En alles zag er keurig netjes uit. Personeel erg aardig en behulpzaam. We hadden een kamer aan de achterkant van het hotel, dus inderdaad naast het spoor. Maar dit viel erg mee. Overdag ben je toch niet in je kamer en na 23.00 uur waren er eigenlijk geen treinen meer. Dus prima geslapen. Ontbijt was goed en er was redelijk wat keuze. Avond eten in het hotel niet aan te raden. Erg simpel en niet echt lekker. Verder alles goed en ik kom hier zeker weer een keer terug.

Prima locatie

Monique Zwaan
5-10-2011

Hotel ligt prima, heel centraal (alles op loopafstand) in oude gedeelte, om de hoek straat met leuke restaurantjes.

Enige "maar" is de kamers in het achterhuis, deze liggen pal aan het spoor! Tip; vraag om kamer aan voorzijde.

Bediening erg aardig, ontbijt buffet uitstekend. Een aanrader dus.

Prima hotel Goede uitvalsbasis voor een stedentrip

Jos en Margret
18-2-2011

Dit is een prima hotel. Kleine schone kamers. Erg goed ontbijt. Alle bezienwaardigheden liggen op loopafstand. Deze liggen eigenlijk allemaal bij elkaar in het oude constantinopel. Het diner in hotel is redelijk maar het uitzicht over het water is dan werelds. De gehele aankleding is nostalgisch Verzorgd hotel

dit nooit meer...

Ron G
6-11-2010

Wij verbleven vorige week in hotel Avicenna... 20 min. van de luchthaven en in het oude stadsgedeelte perfect gelegen, dat wel, maar...

De kamer was zo vochtig dat het muf rook, schimmel op de muren stond en al onze kleren steeds vochtig waren... als klap op de vuurpijl komt er op 10m van je kamer een trein langs... een andere kamer aan de straatkant hadden wij gevraagd, maar kon niet, als er een kamer vrijkwam was er hiervoor een opleg van 50€ per dag, hallo !? ontbijt was niet slecht, maar alle dagen hetzelfde,dit hotel is GEEN AANRADER, ga meer naar het centrum en weg van de trein !!!

vooherhaling vatbaar!

Petronella
27-10-2009

Super hotel met prima ligging voor diverse uitjes! Zelfs lopend

OOrdopjes mee voor gebedsoproep en vroege treinen.Verder alles okè

Verkeerslawaai is overal in Istanbul

Voor de 3-de keer hier in deze ongelooflijk boeiende stad.

Overboeking!

Annewien Douwes
2-8-2009

De eerste nacht werden we naar een ander hotel gestuurd, zogenaamd omdat het slot van de deur van onze kamer kapot was. Maar nadat we in de dagen daarna dit excuus nog bij een aantal andere gasten hoorden gebruiken, begrepen we dat het ging om overboekingen. Erg vervelend als je een hele dag gereisd hebt met twee kinderen.

We hadden twee (twin) kamers: één was mooi en ruim en bedompt, de ander krap en benauwd. De laatste dag -van de 5 nachten die we er waren - deed het koude water in het hele hotel het niet, zodat we niet konden douchen (te heet).

Het hotel bevindt zich in een prachtig gerenoveerd Ottomaans huis. Ontbijt is prima in orde, ligging heel goed.

2008

heel aangenaam verblijf en klantvriendelijk

M.R.T. Habets
29-7-2008

Kamer was klein maar smaakvol en modern ingericht en schoon!! Dit geldt eigenlijk voor het hele hotel, klein maar leuk ingericht en super vriendelijk en behulpzaam personeel. De ligging ten opzichte van het oude centrum is perfect! Voor een stedentrip waarbij je dus meer buiten je hotel bent een prima hotel.

Hotel was prima! Goede service, lekker eten en misschien kamers wat klein maar erg schoon en netjes. Geen last van trein gehad.

Ligging is super gunstig!

Makkelijk per metro overal naar toe. Vooral voor mensen die niet goed ter been zijn.

Goed hotel, kamer was niet super groot maar had alles wat een kamer nodig heeft tijdens een stedentrip! Goede bedden en een heerlijke douche!

Het hotel ligt op loopafstand van het centrum. De kamers zien er netjes en verzorgd uit. Het ontbijt is degelijk. Het personeel is zeer aardig en behulpzaam. We hebben er fijne, leuke dagen gehad.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Avicenna in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Avicenna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.