Hotel Askocsterstersterster

Tonen op kaart

60 reviews over Hotel Askoc

• 8frederike26-04-2015

Keurig hotel, geweldige service

Askoc is een eenvoudig maar goed hotel. Ontbijt wat eenvoudig, maar voldoende. Kamers keurig en schoon. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Ligging is perfect.

Gereisd met vrienden in april 2015

• 6Aly07-11-2011

Uitstekende ligging voor oude stad

Als uitvalsbasis is de ligging perfect! Oude stad en Grand Bazaar op loopafstand. Hotel is gedateerd naar onze begrippen. Ontbijt voldoende. Van aanleg metro weinig hinder.

Gereisd met vrienden in november 2011

• 8erik19-10-2011

Niet slecht

Proper en hartelijke ontvangst. Lekker eten.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 6Fatma17-10-2011

waardeloze Hotel -geen 4*** waard

De ligging van het Hotel is prima. Het Hotel echter is een bouwval, omgeven door bouw- en wegwerkzaamheden. Te kleine niet schone kamer. Wegens besparingen werd de airco niet aangezet, gevolg te warme kamer met muggen. de lift was telkens buiten werking. Internetmogelijkheden....bij niemand bekend!? Het ontbijt was wel goed.

Alleen gereisd in september 2011

• 4Annelies29-08-2011

Een fikse tegenvaller

Hotel ligt zeer gunstig t.o.v. bezienswaardigheden (Topkapipaleis, Aya Sofia, grote bazar etc.). Alles op loopafstand (plm. 10 minuten). Kamers redelijk maar wel verouderd. Badkamer niet zo schoon. Vanaf dakterras mooi uitzicht, maar terras zelf is erg ongezellig. In het algemeen: vergane glorie. Aan de voorkant van het hotel kamers met mooi uitzicht over de Bosporus, maar tegelijkertijd tot ver in de nacht herrie van werkzaamheden aan de metrolijn. Hele straat was opengebroken, wat nogal een ongezellige indruk geeft als je midden in de nacht daar wordt gedropt en vervolgens met je koffertje door de bagger moet gaan sjouwen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 10Lb26-08-2011

Perfect

Perfect hotel, erg van genoten, zeker een aanrader!

Alleen gereisd in januari 2011

• 3D.van W.11-04-2011

Vergane glorie, vies hotel

Ten onrechte aangeboden door TO als 4-sterren hotel, waar je voor bij kunt betalen om extra luxe te zitten! Doe dit niet! Het hotel is vies, badkamer beschimmeld en vuil, sanitair vies, kamers muf en oud met gaten inde muur, slechte bedden, goor linnengoed. Personeel ongeïnteresseerd. Ontbijt: oud brood, als '4-sterren voorziening' uitgedroogde scrumbeld eggs. Ligging wel mooi, dit is jet enige voordeel, maar om er te komen moet je door een bagger-put! Trap niet in de aanbieding 'upgrade' bij de touroperator. Voor minder geld zit je in een beter 2-sterrenhotel.....

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 3Karel28-09-2010

Nooit meer

Wat is dit voor een troep hotel ik ben mijn hele leven lang in meer dan 30 hotels geweest en dit is zeker weten de slechtste die ik heb gehad kamers heel erg klein airco doet het bijna niet hele langzame liften lopen gaat zelfs sneller personeel is een drama je krijgt bijna geen antwoord op je vraag liging is goed maar in een achter wijk van sirkeci ze laten zeezicht kamers zien maar ze hebben er niet zo veel van meeste kamers kijken gewoon naar een muur of een emergency trap.

Gereisd met vrienden in september 2010

• 4m vd zwan11-05-2010

oud en afgeleefd

Eenm verblijf via touroperator en vantevoren wisten we niet welk hotle we zouden krijgen. Wij hadden hier zelf nooit voor gekozen, de fotos zijn achteraf mooi, maar in werkelijkheid een oud en afgeleefd hotel. Niet 4 sterren waardig, eerder een 2 plus qua centrale ligging. Somber en slecht uitziend, geen aanrader voor minder geld een beter hotel te boeken. Bedden zijn hard, bouwput voor de deur, achteraf vies straatje. Istanbul zelf is wel super en de wijk waarin het hotel ligt ook bazaarwijk.

Gereisd met partner in mei 2010

• 1Umit Gulseren11-04-2010

Nooit meer

Site van TO lijkt het een hotel met zeezicht. Nou echt niet!!!! Voorkant ligt helemaal open. Hotel is gewoon slecht geen 4 ster waard. Personeel is 1 groot drama. Ze staan daar maar gewoon. Als je wat vraagt krijg je een antwoord waar je nik mee kan. Hotel is in een achterbuurt!!

2 Pluspunt de ligging. Je kunt vanaf de hote iedere kant op, schoonmaaksters maken de kamer goed schoon.

Gereisd met partner in april 2010

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, VIP area
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald