Hotel Ambassador

• Sauna

45 reviews over Hotel Ambassador

• 10m.termeulen18-03-2014

Toplocatie

Afgelopen week verbleven wij in dit hotel. Het was buitengewoon goed. We hadden een vroege vlucht, kwamen om 7 uur aan en mochten meteen op de kamer. Ook konden we meteen aanschuiven bij het ontbijt. Elke middag wordt er in de lobby van het hotel thee met wat lekkers geserveerd voor de gasten. Het personeel is zeer gastvrij, niets is teveel. Het hotel ligt zeer centraal. Het afwisselende ontbijt (goed van kwaliteit) wordt geserveerd op de bovenste etage. Er is ook een dakterras waar je kunt zitten. Er is subliem uitzicht over Istanbul vanaf dit terras. De kamers zijn erg netjes, iets klein. Goed sanitair met krachtige douche. Elke dag staat er een nieuwe fles water in de kamer. Er wordt goed schoongemaakt. Het hotel bevindt zich in een vrij rustig straatje, even de hoek om en je bevindt je in het bruisende stadsleven. Kortom: een echte aanrader, als we weer gaan zou ik weer voor dit hotel kiezen!

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 9p.postma08-10-2013

Fantastische plek

In hoge mate aan te bevelen vanwege de ligging en het vriendelijke, behulpzame personeel. Nette kamers, maar nog veel belangrijker: het dakterras waar je niet alleen lekker ontbijt of dineert, maar tegelijkertijd een magnifiek uitzicht hebt over de zeer nabije toplocaties als Aya Sophia en Blauwe Moskee. En over de Zee van Marmara zie je hier het Aziatische deel van Istanbul. De ‘Grote Bazaar’ is op loop afstand en de tramhalte ‘Sultan Ahmed’ is 100 mtr. van het hotel Ons eerste verblijf enkele jaren geleden was zo prettig dat we er nu voor een tweede maal logeerden.

Gereisd met partner in september 2013

• 10Marianne17-10-2012

Een weekend om nooit te vergeten!

Het hotel ligt perfect bij de 'high lights' van de stad. Fantastisch uitzicht tijdens het heerlijke ontbijt vanaf het dak. Personeel zeer vriendelijk. En het hotel ligt pal bij diverse heerlijke en gezellige tentjes om te eten. Dit hotel is zeker aan te raden. Verder is, als je van lopen houdt, alles makkelijk toegankelijk. Een overtocht naar het Aziatische gedeelte is ook zeer aan te raden. Neem de veerboot richting Kadikoy en geniet daar van de antiekwinkeltjes en de diverse bazaars.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 9John21-04-2012

Super hotel!

Het hotel ligt fantastisch t.o.v. de bekendste bezienswaardigheden van Istanbul. Alles op loopafstand. Hotel is mooi gerenoveerd. Personeel uitermate vriendelijk. Gezellig, knus hotel.

Gereisd met partner in april 2012

• 9johanvdo21-09-2011

Wonderful situated

Stay al day on the roof terrace and you've seen it all! :-)

Gereisd met partner in september 2011

• 7Michael07-05-2011

Klein maar fijn

Prima hotel met perfecte ligging midden in het oude centrum. Alles te voet of met goedkope taxi te doen. Weinig "hinder" gehad van de moskeeën in de buurt. Aardig personeel. Kamers iets aan de kleine kant. Als je langer bent dan 180 cm moet je gebukt douchen. In het zelfde steegje als het hotel ligt Harab'be. Kun je heel gezellig waterpijp roken!!

Gereisd met partner in mei 2011

• 5Tineke29-09-2009

Simpel hotel op uitstekende locatie

Het Hotel ligt in een klein steegje pal tussen de Blauwe Moskee en de Agia Sofia. Superplek om alles te bekijken. Gezellige restaurantjes in de buurt. Vriendelijk personeel in super gedateerd hotel. Kamers erg oubollig (minibar stuk, douche lekt)maar wel rustig. Dakterras voor ontbijt een superplek maar als restaurant???? hebben wij er geen klant gezien!! Waarschijnlijk voor de show? of met hulp van keuken nabij gelegen buurrestaurant?? Maar ach, als je na het ontbijt de stad in gaat is het goed genoeg!! Voor kinderen is deze stedentrip toch niet zo aantrekkelijk, dit hotel heeft hun ook niets te bieden.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 7Regina03-09-2009

geweldige ligging

Een degelijk hotel, beetje gedateerde inrichting maar verder wel schoon en goede bedden. Vanwege de ligging een geweldig hotel, alle bezienswaardigheden dicht in de buurt en ook veel leuke restaurantjes vlakbij. Onbijten kan heerlijk op het dakterras met uitzich op de blauwe moskee. We gaan hier zeker weer naar terug.

Gereisd met partner in september 2009

• 5Anneke16-06-2009

Tegenvaller, betere hotels in de buurt

Meerdere keren in IST geweest, dit hotel zou boutique hotel zijn. Helaas... oude kamers, stoffig, badkamer en meubilair echt aan vervanging toe, totaal geen sfeer in de kamers. Ambiance gaat niet echt op! Dakterras is wel fantastische plek voor ontbijt en ligging is super ten opzichte van Blauwe Moskee, Aya Sofia, tramhaltes en grote bazaar. Gezellige restaurantjes direct om de hoek. Kamer was erg donker, keek uit op blinde muur maar wel iedere ochtend om 05.00 uur wakker van de moskee! Er zijn veel betere en mooiere hotels in de buurt, ik zou dit echt afraden als je ook in een leuk hotel in Istanbul wilt zitten.

Gereisd met partner in september 2006

• 9Ronald Kooij25-10-2008

Bijv. "Wat een topper"

Topper Super vakantie gehad. Net terug 5 dagen geweest, mooi weer. Personeel heel vriendelijk doen echt hun best voor je. Ontbijt heel luxe op dakterras mooi uitzicht. Hotel heel centraal en op loopafstand van de belangrijkste bezienswaardigheden. We hebben alles lopend gezien. 1x tram genomen was goed en goedkoop. Diverse eettentjes op de hoek die goed en goedkoop waren. Kortom: super

Ronald en Magda

Gereisd met partner in oktober 2008