Hotel Allstar Euro Plaza

Zakelijk

Goede prijs/kwaliteit

Neco
15-2-2010

Om mee te beginnen; ik heb in Ankara betere 4sterren hotels meegemaakt, maar dit is zeker geen 3sterren hotel. Goede ligging, vriendelijk personeel, beveiligers aan de ingangen.

Kluisje op je kamer ;) Gewoon goed voor het geld.

Zeker een aanrader als je in het centrum van Istanbul wilt verblijven.

Leuk hotel voor paar dagen Istanbul

Marian
15-2-2010

Een goed hotel om een paar nachten te verblijven.Was er tegelijk met Cindy.Leuke tijd gehad en ligging is perfect.Mooi uitzicht vanaf terras en kamers erg apart bv met een pilaar in het midden.Alle kamers zijn verschillend.

waardeloos

Victor van Delft
7-9-2009

Zeer sobere kamer, geen gordijnen! Zaklamp nodig in badkamer(weinig licht). Chaotische bediening, steeds verkeerde rekeningen! Eten matig.Piepklein zwembad. Het enige positieve was de ligging!

Netjes hotel

Margaux
28-5-2009

Netjes hotel, wij zijn er geweest van 19 tot 22 mei. Het dakrestaurant was helaas gesloten, jammer. Zwembad is echt prachtig op een dakterras, je kijkt uit over een groot deel van Istanbul en de Bosporus. Kamers zijn netjes, gewoon goed om te overnachten, badkamer is okee en douche erg lekker! Personeel is vriendelijk maar hun Engels is niet heel erg goed, t is een beetje handen en voeten werk. Massage erg lekker en binnenzwembad en jacuzzi ook lekker.

Een goed hotel om te overnachten op leuke locatie vlakbij Taskim plein.

voldoende

yyy
10-5-2009

ik ben terug van mijn vakantie in istanbul..

zeker geen vijf sterren hotel, maar prijs hotel verhouding is het zeker een voldoende...

yy

2008

Eindelijk een zwembad!!

Koos van der Weijde
2-9-2008

Wij zijn er alweer enige tijd geleden geweest. Waren erg blij dat we een betaalbaar hotel met zwembad vonden. Geweldig uitzicht vanuit de bar en bij het zwembad. Als je de oproepen vanaf de moskeen hoor aanzwellen is echt indrukwekkend. Geweldig aardige mensen en zeer vriendelijke bediening.

Istanbul-Bulgarije 1 t/m 5 juni

Cindy
20-6-2008

hotel met prima ligging, wel aan een drukke weg uitkijken met oversteken! Ontbijt prima genoeg variatie,uiteraard turks (kaas,salade) je bent tenslotte in turkije. Kamer beetje muf bij binnenkomst en beetje rare indeling maar dit komt omdat we kamer op de hoek hadden. Alleen de liften waren een beetje van slag (groeten aan Marian :). Sfeer van hotel; beetje verouderd en zakelijk, er zijn hippere hotels te vinden in Istanbul

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allstar Euro Plaza in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allstar Euro Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.