Appartement Akin Suites

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Akin Suites voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Akin Suites in het Nederlands

Zeer goed!

Emmy
12-11-2012

Een appartement van Akin Suites is een zeer goede keuze voor een verblijf in Istanbul. De appartementen zijn schoon, modern en comfortabel. De service is geweldig en de prijzen goed. Het is gelegen in het Aziatische deel van Istanbul en circa twee minuten verwijderd van de Bosporus en de pont naar het Europese gedeelte.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Akin Suites in Istanbul, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Akin Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.