Hotel Agrigento Erdek

prima

uzun
3-3-2011

Wij zijn er met 2 kleintjes geweest van 1 en 3,

het was een mooi rustige hotel ik vond alles wel heel prima behalve het strand idd.

Er mag best wat aan het strand gebeuren qua schoonmaak.

En ik wil ze erop wijzen dat het mischien voor het hotel ook beter is om iets te hebben wat aantrekkelijk is voor kleine kindertjes, eigenlijk heb je er niks voor de kleintjes.

Voor de rest een super leuke tijd gehad in het hotel.

Het mooiste hotel van Erdek

Bram
14-9-2009

Hotel Agrigento ligt aan de bouleverad van Erdek en het is ongeveer 20 minuten wandelen om via de wandelpromenade in het plaatsje te komen. Er rijdst ook een dolmus aan achterzijde van het hotel.

Zoals alle accomodaties is Erdek is ook hotel Agrigento vooral gericht op he binnenlands toerisme, maar bij het personeel aan de receptie kun je wel beperkt met Engels terecht. Het hele hotel is vrij bombastisch ingericht, overal beelden en schilderijen. Er is zelfs een museum in het hotel, mert echt prachtige ikonen.

Het diner is echt top, het ontbijt is ook in orde. De kamers zijn ruim en schoon, mijn kamer had een grote flatscreen TV, maar slechts een enkele buitenlandse zender. Er zijn 3 buitenbaden en een binnenbad. Ik geloof niet dat dit in de zomer ook in gebruik is. Het strand is niet echt geweldig, er ligt veel troep en er zijn kwallen. Je kunt het best het water in via de steiger. Het seizoen in Erdek is half augustus ten einde. Veel hotels/restaurants gaan dan dicht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Agrigento Erdek in Erdek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Agrigento Erdek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.