Hotel Tusan

Hotel aan zee

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Tusan voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Tusan in het Nederlands

Voldoende voor 1 nacht.

keesverhoeven
15-8-2012

Gedateerde accommodatie. Het uitzicht is mooi, echter gelegen in de middle of nowhere aan de rand van een klein dorp. Het personeel is vriendelijk, Het eten is goed. De kamers zijn schoon echter de koelkast kon zeker eeen schoonmaakbeurt gebruiken. Het geheel is niet geschikt voor minder mobiele mensen.

geen 4 sterren waard

Sandra
22-5-2011

de kamers in dit hotel zijn echt aan vernieuwing toe, schimmel in de badkamer dat kan toch niet ! ! ! ! !

het is ook niet aan te raden voor mensen die moeite hebben met stappen, want er zijn veel trappen.

het avondmaal was wel zeer lekker en verzorgd. toch nog een positieve noot.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tusan in Canakkale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tusan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.