Hotel Kervansaray

Kleine hotelsWeer vandaag12°9°
Hotel Kervansaray

We hebben een aantal aanbieders voor Kervansaray voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kervansaray in het Nederlands

super hotel zeker voor families

nevens steven
23-8-2009

wij zijn daar geweest van 10 tot en met 19 Augustus,het was daar gewoon super,veel toffe mensen leren kennen,enorme service gekregen van de mensen van het hotel,daar we daar met een rolstoel waren.Ik zou zeggen trek u daar niets aan van die slechte commentaar,geloof er niets van het is daar gewoon fantastisch,allen daar heen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kervansaray in Canakkale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kervansaray zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.