Prinseneilanden

8.2Fantastisch

3.9km van centrum

Op vakantie geweest naar Prinseneilanden?

• 8Ellen31-03-2014

Fantastisch eiland

Heel mooi en pittoresk eiland. Wij hadden 2 overnachtingen op Buyukada. Lekker gewandeld en rondgekeken naar de prachtige huizen waarvan sommige helaas slecht onderhouden worden. Let op met bestellen in restaurants. Als de prijs niet op de kaart staat, niet bestellen. Ga niet eten bij Mimosa. Die laten je betalen voor dingen die je niet besteld hebt en de prijs op het bord buiten komt niet overeen met binnen.

Gereisd met partner in maart 2014

• 8heiko05-03-2014

Prachtig fietsen op Buyukada

De vraag is: Houd je van drukte en veel mensen om je heen? Ga dan in het weekend. Ben je meer een "rust en natuur"-type? Ga dan buiten het weekend. Wij hebben er heerlijk gefietst. Je huurt in het stadje een fiets voor 3,5 euro per dag, een mountainbike met veel versnellingen, die het overigens vaak niet doen, bleek ons. Maar dat gaf niet. Je hebt er weinig haast. De weg rondom het eiland fiets je makkelijk in anderhalf '` 2 uur en als je ergens langs de weg wat gaat drinken, dan misschien iets langer. De weg rondom het eiland is glooiend, met soms een kort wat steiler stukje, wat je dan loopt. Voor de gemiddelde conditie is dit allemaal niet te zwaar.

Gereisd met partner in maart 2014

• 6Charlotte01-06-2013

Wel lekker rustig

Misschien heel leuk hartje zomer maar als je maar 3 dagen in Istanbul bent zou ik iets anders gaan doen. De eilanden op zich zijn leuk maar je doet er 2 uur over om te komen en weer terug dat betekend dat je bijna de hele dag kwijt bent.

Gereisd in mei 2013

• 10jessica_vogelzang01-11-2012

Afgezonderd van istanbul

Heerlijke eilanden. Je hebt het gevoel dat je uren van een stad af zit, maar het is hier heerlijk rustig, je kan aan het strand zitten en mooie natuur

Alleen gereisd in augustus 2012

• 10idrees25-09-2012

zeer mooie boottocht en eilanden

het kost niet veel (ongeveer 3 euro )voor een boottocht naar de prinseseilanden (duur 2 uren heen en 2 uren terug) opgelet op de laatste eiland zijn er geen auto's, wel paard met koetsen of je kan een fietsen huren

Gereisd met vrienden in september 2012

• 7H.t.m.23-09-2012

Mooie boottocht.

Vooral het grootste eiland de moeite waard,heerlijk wandelen,vergezichten . Zeker aan te bevelen.

Gereisd met partner in september 2012

• 6Priscilla16-08-2012

Tegenvaller

Het grootste en drukst bezochte eiland vond ik persoonlijk tegenvallen! Het linkergedeelte van dit eiland is niet onderhouden en is een behoorlijke domper. Na een kwartier op het eiland had ik het wel ver gehad... Totdat we de rechterkant van het eilandje ontdekten. Hier lagen de winkeltjes, terrasjes en was het goed vertoeven.

Gereisd met partner in juli 2012

• 10Nazan Celikel16-08-2012

Buyuk ada, Heybeli ada, Kinali ada, Burgaz ada

Heybeli ada en Buyuk ada zijn de mooiste uit de 7 eilandjes, raad ik zeker aan.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 7hhg08-06-2012

Rustige boot reis

Met de boot er naar toe! heerlijk!

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Conny23-04-2012

lekker ontspannen

Na een ontspannen vaartochtje kun je heerlijk wat relaxen op een van de eilanden of je in een koetsje laten rondrijden langs de bezienswaardigheden.

Gereisd met vrienden in juni 1990

10 van de 13 reviews gezien